تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

نصب ماینرهای قاچاق در انبار لوازم خوراکی

  • کد خبر : 226618
  • 26 مهر 1400 - 11:09
نصب ماینرهای قاچاق در انبار لوازم خوراکی

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان از کشف ۵۹ دستگاه استخراج گر ارز دیجیتال قاچاق از یک انبار لوازم خوراکی در شهرستان فردیس خبر داد.

به گزارش کمال مهر ،محمد معظمی گودرزی، معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز،  گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از راه اندازی یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال در یک انبار در سه راه حافظیه شهر فردیس مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

گودرزی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به انبار مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا ۵۹ عدد استخراج گر رمز ارز دیجیتال قاچاق که به صورت غیر مجاز فعال شده بودند را کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش دستگاه‌های مذکور را ۱۷ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی در پایان با بیان این که مبارزه با استخراج ارزهای دیجیتال غیر مجاز به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان خواست که چنانچه از فعالیت غیرمجاز اشخاص در این زمینه مطلع هستند می‌توانند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x