تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اما و اگرهای تزریق واکسن کرونا و خدمات اجتماعی

  • کد خبر : 226412
  • 15 مهر 1400 - 0:45
اما و اگرهای تزریق واکسن کرونا و خدمات اجتماعی

معاون دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: افرادی که واکسن کرونا نمی زنند قطعا از برخی خدمات دور می مانند.

به گزارش کمال مهر ، معظمی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: بین افرادی که واکسن کرونا می زنند و آن هایی که واکسن نمی زنند تفاوت هایی وجود خواهد داشت و قطعا از برخی خدمات دور خواهند ماند.

او افزود: تاکید ما بر واکسیناسیون کرونا بیشتر برای حفظ سلامت شهروندان است؛ افرادی که واکسن نمی زنند درقبال به خطر افتادن سلامتی اعضای خانواده شان مسئول هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: وضعیت شیوع کرونا در استان نسبت به یک ماه گذشته شرایط بهتری دارد و آمار بستری ها و مراجعات سرپایی رو به کاهش اما برقرار است.

او افزود: مرگ و میرهای کرونایی همچنان وجود دارد بنابراین شهروندان باید همواره شیوه نامه های بهداشتی را مدنظر قرار بدهند.

معظمی گفت: استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شهر کاهش پیدا کرده است لطفا شهروندان رعایت کنند تقریبا همه خانواده ها مرگ و میرهای کرونایی یا ابتلا به این ویروس را تجربه کرده اند و می دانند که افراد تا سه ماه بعد از بهبودی نیز درگیر عوارض کرونا هستند.

او با بیان این که شرایط خوبی از نظر واکسیناسیون کرونا در البرز وجود دارد و همه مراکز دارای واکسن هستند، افزود: واکسن داخلی و خارجی در دسترس قرار دارد بنابراین از شهروندان می خواهیم برای برای مقابله بهتر با کرونا حتما واکسن تزریق کنند.

مهرداد بابایی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونای البرز نیز پیش تر گفته بود: اجباری برای تزریق واکسن کرونا وجود ندارد اما احتمالا در آینده استفاده از برخی خدمات عمومی منوط به تزریق آن خواهد شد.

انتهای پیام/د.خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x