تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

کسب رتبه دوم راهبری شغلی کشور توسط کمیته امداد البرز

  • کد خبر : 226200
  • 12 مهر 1400 - 11:42
کسب رتبه دوم راهبری شغلی کشور توسط کمیته امداد البرز

کمیته امداد استان البرز طی ۶ ماهه اول سال جاری در طرح راهبری شغلی با ایجاد ۷۵۵ شغل برای نیازمندان و مددجویان این استان رتبه دوم کشور را کسب کرد.

به گزارش کمال مهر ، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه طرح راهبرهای شغلی توجه ویژه‌ای به خرید تضمینی محصولات و ایجاد اشتغال پایدار دارد، گفت: در استان البرز راهبری شغلی نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در قالب طرح‌های خدمات، دام‌پروری، صنایع‌دستی، صنفی و صنعتی، کشاورزی، گلیم و فرش می‌باشد که برای مددجویانی که به هر دلیل امکان فعالیت بیرون از منزل را ندارند ایجاد اشتغال نموده است.

وی بابیان اینکه یکی از اهداف مهم کمیته امداد توانمند کردن خانواده‌های موردحمایت است افزود:  کمیته امداد استان البرز طی ۶ ماهه اول سال جاری در طرح راهبری شغلی با ایجاد ۷۵۵ شغل برای نیازمندان و مددجویان این استان رتبه دوم کشور را کسب کرد.

محمدی فرد با اشاره به اینکه نظام راهبری شغلی که در کمیته امداد با عنوان رهبری شغلی معروف شده است، به پایداری اشتغال منجر و اشتغال مددجویی را بیمه می‌کند، اظهار کرد: در این طرح کارآفرینان موفق با ارائه آموزش‌های کاربردی اولیه و لازم به مددجویان و همچنین تأمین مواد اولیه، زمینه را برای تولید محصول خود توسط مددجویان فراهم کرده و این محصولات را به‌صورت تضمینی خریداری می‌کنند.

وی در پایان افزود: کمیته امداد با پرداخت تسهیلات به مددجویان تحت پوشش و ایجاد طرح‌های اشتغال پایدار، در تلاش است تا مددجویان به خودکفایی رسیده و نیاز به سازمان‌های حمایتی نداشته باشند.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x