تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

چهره منطقه ۷ کرج تغییر می‌کند

  • کد خبر : 226174
  • 18 مهر 1400 - 10:47
چهره منطقه ۷ کرج تغییر می‌کند

سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج گفت: زیرسازی و آسفالت برخی محلات از جمله شهرک بهارستان و حیدرآباد از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده برای خدمات رسانی بهتر به ساکنان این منطقه است.

به گزارش کمال مهر ،عباس کمالی روستا، سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج با بیان این که زیرسازی و آسفالت برخی محلات از جمله شهرک بهارستان و حیدرآباد از مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده برای خدمات رسانی بهتر به ساکنان این منطقه است، گفت: پیمانکار مناسب برای اجرای عملیات آسفالت معابر و خیابان‌های مورد نظر انتخاب شده و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا پایان سال روکش آسفالت برخی از آن ها انجام می‌شود.

او با بیان این که به زودی وضعیت کانال حیدرآباد هم تعیین تکلیف می‌شود، گفت: طی سال‌های گذشته حدود ۸۰ درصد از این کانال احداث شده و ۲۰ درصد باقی مانده است که تا ۲۲ بهمن تکمیل می‌شود.

کمالی روستا در ادامه با اشاره به الحاق روستای محمودآباد به منطقه ۷، گفت: از سه ماه پیش این الحاق انجام شده و خدمات رسانی لازم به ساکنین این روستا در حال انجام است.

او با اشاره به این که مهمترین دغدغه در این روستا ساخت و سازهای غیرمجاز بود که طی سه ماه گذشته با جدیت با آن مقابله شده است، افزود: مقابله با ساخت و سازغیر مجاز بدون مشارکت شهروندان امکان پذیر نیست.

سرپرست منطقه ۷ شهرداری کرج با بیان این که عملیات جهادی پاکسازی محلات منطقه ۷ از چند هفته پیش آغاز شده است، گفت: با اجرای این طرح به زودی چهره این منطقه تغییر می‌کند.

انتهای پیام/د.خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226174

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x