تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

ایستگاه «شهید فخری زاده» در مسیر قطار برقی کرج-هشتگرد راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 226109
  • 11 مهر 1400 - 14:45
ایستگاه «شهید فخری زاده» در مسیر قطار برقی کرج-هشتگرد راه‌اندازی می‌شود

استاندار البرز گفت: ایستگاه قطار برقی در شهرجدید هشتگرد به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد و این ایستگاه جدید نیز به نام شهید دکتر محسن فخری زاده مزین شد.

به گزارش کمال مهر ، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، امروز در بازدید از روند اجرای پروژه ایستگاه‌های بین راهی قطار برقی کرج هشتگرد که روز یکشنبه صورت گرفت، گفت: خدا را شاکریم که اکنون بیش از یک سال از آغاز به کار قطار برقی کرج-هشتگرد می‌گذرد و کیفیت این خدمات رسانی به مردم هر روز در حال افزایش است.

استاندار البرز ادامه داد: در شرایط سخت شیوع بیماری عالمگیر کرونا، این امکان با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی به مردم خدمت رسانی کرد.

شهبازی گفت: بار جمعیتی حدود ۱۰ هزار نفری در این منطقه نیازمند ارتقا کیفیت و کمیت وسایل حمل و نقل عمومی بودند که قطار برقی کرج-هشتگرد بار بزرگی از این درخواست را کاهش داد.

وی افزود: در این مسیر با توجه به نیازسنجی صورت گرفته، ایستگاهی پیش بینی شد که با همراهی یکی از بهترین پیمانکاران کشور به سرعت در حال تکمیل است و بزودی به سرانجام می‌رسد.

استاندار البرز با بیان اینکه این قطار روزانه ۱۴ بار مسافران را در مسیر جا به جا می کند، گفت: برای این پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی افزود: ایستگاه قطار برقی در شهرجدید هشتگرد به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد و این ایستگاه جدید نیز به نام شهید دکتر محسن فخری زاده مزین شد.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x