تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
1

کنارگذر شرقی مهرشهر زیربار ترافیک می‌رود

  • کد خبر : 226022
  • 10 مهر 1400 - 14:15
کنارگذر شرقی مهرشهر زیربار ترافیک می‌رود

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج دلیل تاخیر در اجرای پروژه کنارگذر شرقی مهر شهر را کمبود اعتبارات و مشکلات فنی عنوان کرد و گفت: این پروژه شنبه هفته آینده زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش کمال مهر ،علی اصغر همتی، معاون فنی و عمرانی  شهرداری کرج، در خصوص تاخیر در بهره برداری از پروژه کنارگذر مهر شهر، گفت: پروژه تقاطع غیر همسطح  با عنوان کنارگذر مهر شهر در ضلع شرقی مهرشهر در حال اجراست که برای انجام عملیات تکمیلی مجبور شدیم محور جنوب به شمال مسیر فعلی را مسدود کنیم‌.

وی ضمن عذر خواهی از مردم به دلیل تاخیر در تکمیل پروژه، افزود: موارد غیر قابل پیش بینی مترتب بر کار عمرانی پیش می آید

قرار بود مسیر فوق یک ماهه مسدود شود که به دلیل بروز مشکلات فنی و  مالی در  پروژه، این زمان طولانی‌تر شد.‌ اما عملیات عمرانی همچنان ادامه پیدا کرد و اکنون تقریبا در مرحله افتتاح هستیم.

این مقام مسؤول شهری  با اعلام این خبر که پروژه کنارگذر شرقی مهرشهر تا هفته آینده به طور کامل افتتاح می‌شود، گفت: در حال حاضر برخی اقلام اجرایی مثل لوله‌های هندریل، تامین روشنایی و نصب تابلوهای هدایت مسیر در این پروژه باقی مانده که طی هفته  جاری انجام می‌شود و از شنبه هفته آینده  این مسیر برای تردد شهروندان به طور کامل زیر بار ترافیک می‌رود.

وی در خصوص مشکلات کمبود سیمان برای پیمانکاران که چند وقت پیش مطرح شد، بیان کرد: خوشبختانه با توجه به پایدار شدن وضعیت برق کارخانجات، شرایط سیمان هم بهتر شده و مشکلی برای تامین آن وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اگرچه سیمان در بورس ارائه می‌شود و مشکلات دسترسی به بورس برای کارخانجات و پیمانکاران وجود دارد. اما آن وضعیتی که  سیمان ۱۵ هزار تومانی به ۷۰ هرار تومان  رسید بهتر شده و  حالا قیمت هرکیسه سیمان  ۳۵-۳۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226022

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x