تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ضربه مهلک پلیس به شبکه شرکت هرمی فعال در البرز

  • کد خبر : 225850
  • 09 مهر 1400 - 16:16
ضربه مهلک پلیس به شبکه شرکت هرمی فعال در البرز

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: باند کلاهبرداری شرکت هرمی در شهرستان نظرآباد منهدم و ۴ نفر از سرشبکه‌های اصلی این باند دستگیر شدند.

به گزارش کمال مهر، سرهنگ محمد نادربیگی،  رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی  این استان  مشخص شد که ۴ نفر از سرشبکه‌های یک شرکت هرمی فعالیت خود را در شهرستان نظرآباد را آغاز و اقدام به عضوگیری می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی  البرز با بیان این که با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهمان در شهرستان نظرآباد شناسایی شد، افزود: در ادامه اکیپی از کارآگاهان با مراجعه به محل مورد نظر و اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی وارد مخفیگاه آن‌ها شدند که در عملیاتی غافلگیرانه ۴ نفر از سر شاخه‌های اصلی و ۲۰ نفر اعضای این باند را دستگیر کردند.

او گفت: در بازرسی از منزل متهمان مقداری جزوات آموزشی مربوط به شرکت‌های هرمی و یک دستگاه لپ تاب کشف شد.

سرهنگ نادربیگی افزود: در تحقیقات انجام گرفته از متهمان، آن‌ها به صراحت به فعالیت و عضویت در شرکت هرمی اعتراف و مشخص شد هرکدام مبلغ حدود ۲۰۰ میلیون ریال در شرکت هرمی سرمایه گذاری کرده و در حال حاضر در حال عضوگیری برای این شرکت کلاهبرداری بودند.

رئیس پلیس آگاهی  البرز با اشاره به مشخص شدن تعداد زیرمجموعه و جایگاه هر کدام از افراد در هرم  گفت: پس از تکمیل تحقیقات پرونده متهمان به دادسرا اعزام و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ر. ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x