تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

میزان صدقه مردم البرز میلیاردی شد

  • کد خبر : 225746
  • 08 مهر 1400 - 18:02
میزان صدقه مردم البرز میلیاردی شد

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: مردم خیر البرز از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

به گزارش کمال مهر، محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به روش نوین پرداخت صدقات با کد QR که یک روش پرداخت الکترونیکی است. گفت: به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا مردم نیکوکار می‌توانند با این روش نوین از طریق تلفن همراه خود به نیازمندان کمک کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: مردم خیر البرز از ابتدای سال جاری تاکنون ۸ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان صدقه نقدی و غیر نقدی پرداخت کرده اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۹ درصد رشد داشته است.

او با تأکید بر این که کمک‌های جمع‌آوری‌شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود، گفت: هم‌اکنون حدود ۱۶۴ هزار صندوق صدقات فعال در استان البرز وجود دارد که ۱۵۳ هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌شده‌اند.

محمدی فرد از آمادگی دفاتر ۱۳ گانه کمیته امداد وبیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند از طریق اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی)، شماره‌گیری تلفن گویای ۳۵۵۷ و واریز به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام  کنند.

انتهای پیام /ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225746

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x