تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

نگهبان شرکت صنعتی، سارق از آب در آمد

  • کد خبر : 225744
  • 07 مهر 1400 - 18:35
نگهبان شرکت صنعتی، سارق از آب در آمد

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: باند۳ نفره سارقان که با همدستی انباردار یک شرکت در شهرک صنعتی این شهرستان اقدام به ۶ میلیارد سرقت از اقلام کارخانه کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش کمال مهر، سرهنگ علی عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت از یک شرکت در شهرک صنعتی اشتهارد به پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد افزود: کارآگاهان با بررسی میدانی و بکارگیری اقدامات پلیسی متوجه شدند انباردار شرکت با همدستی ۲ نفر دیگر در ۳ مرحله اقدام به سرقت از کارخانه کرده‌اند.

او با بیان اینک ه با هماهنگی قضایی انباردار شرکت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد، گفت: متهم ابتدا منکر انجام هر گونه سرقت بود، اما با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و به ۳ مرحله سرقت از محل کارش با همدستی ۲ نفر دیگر اقرار کرد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به شناسایی همدستان متهم در شهرستان بویین زهرای استان قزوین افزود: بلافاصله کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات جداگانه هر ۲ متهم را دستگیر و به پلیس آگاهی اشتهارد منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با بیان این که ارزش اموال به سرقت رفته از سوی اعضای این بار ۵ میلیارد ریال برآورد می‌شود،  گفت: پس از تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام /ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x