تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

افتتاح ۳۷ کارگاه اشتغالزایی در البرز

  • کد خبر : 225555
  • 05 مهر 1400 - 12:15
افتتاح ۳۷ کارگاه اشتغالزایی در البرز

فرمانده سپاه استان البرز گفت: مجموعه بسیج سازندگی طی سال جاری بیش از ۳۷ کارگاه در استان به بهره برداری رساند که در این میان بیش از هزار شغل ایجاد شده است.

به گزارش کمال مهر سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه استان البرز، بعد از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه گفت: به کمک مردم شهرشتان اشتهارد و بسیجیان منطقه ۲ رشته قنات در پلنگ آباد آماده و در اختیار مردم قرار گرفت.

فرمانده سپاه استان البرز بیان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که همزمان با هفته دفاع مقدس در دستور کار مجموعه سپاه استان البرز قرار گرفت مرمت منازل مناطق روستایی و محروم شهرستان نظرآباد بوده است.

حیدرنیا بیان کرد: همچنین یک کارگاه خیاطی در شهرستان نظرآباد به بهره برداری رسید که ۴۰ شغل مستقیم و ۸۰ شغل غیرمستقیم ایجاد کرده است.

این فرمانده سپاه تصریح کرد: از جمله دیگر اقدامات بسیج سازندگی استان البرز می توان به ایجاد ۳۷ کارگاه اشتغال، اقتصاد مقاومتی و منابع طبیعی اشاره کرد که برای هزار و ۲۰ نفر موقعیت شغلی ایجاد کرده است.

حیدرنیا تصریح کرد: ۸۵۰ نفر نیز با اهدای وام اشتغالزایی قرض الحسنه صاحب مشاغل خانگی شدند.

وی در خصوص پروژه سپاه استان در هفته دفاغ مقدس گفت: ۸۰ پروژه در هفته دفاع مقدس با صرف اعتبار ۳۱ میلیارد تومانی به.منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x