تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

قاب‌های ماندگار اربعین را در نمایشگاه سلوک ببینید

  • کد خبر : 225423
  • 03 مهر 1400 - 18:36
قاب‌های ماندگار اربعین را در نمایشگاه سلوک ببینید

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: روایت قاب‌های ماندگار پیاده‌روی اربعین را در نمایشگاه عکس عاشورایی سلوک واقع در باغ فرهنگ پارک ملی ایران کوچک این شهرستان ببینید.

به گزارش کمال مهر، پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه نمایشگاه عکس عاشورایی سلوک در باغ فرهنگ پارک ملی ایران کوچک در این شهرستان، گفت:  راز نهفته خلقت هنرمندانه عکس‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه را می‌توان حاصل عشق به کار دانست که این خصلت از خصوصیات بارز مرحوم سعیدی عکاس و روایتگر عکس‌های عاشورایی در این روزها بود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج افزود: همه‌ساله در همین ایام مرحوم سعیدی همراه با مردم در مسیر‌های منتهی به کربلا با هنر خود تصاویری ماندگار از این نمایش عظیم را ثبت می‌کنند.

بضاعتی پور با ابراز خرسندی از رونمایی این عکس‌ها، گفت: فقدان روح هنر در شهر را می‌توان با برگزاری جشنواره و نمایشگاه مناسبتی جبران کرد و با دیده شدن هنرمندان و نمایش آثار آن‌ها در مناطق مختلف، روح زندگی به کالبد شهر برمی‌گردد و نشاط و آرامش شهروندان نیز افزایش می‌یابد.

او افزود: در آستانه عزاداری شیعیان برای ایام اربعین حسینی، باغ فرهنگ پارک ملی ایران کوچک میزبان دوستداران فرهنگ و هنر در نمایشگاه عکس عاشورایی سلوک روایت قاب‌هایی ماندگار از سفر معنوی اربعین است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: این نمایشگاه تا دهم مهرماه از ساعت ۹ الی ۱۷ واقع در کرج بلوار ماهان بوستان ایران کوچک میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام /ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x