تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
1

زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس البرز نواخته شد

  • کد خبر : 225393
  • 03 مهر 1400 - 14:01
زنگ جشن عاطفه‌ها در مدارس البرز نواخته شد

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: زنگ عاطفه‌ها دراین استان به‌صورت نمادین در مدرسه ابتدایی مرحوم حسن کرمی نواخته شد.

به گزارش کمال مهر، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز در مراسم نمادین نواختن زنگ عاطفه‌ها که در دبستان مرحوم کرمی کرج برگزار شد، گفت: برای نخستین بار در کشور ۱۳ میلیارد تومان از محل زکات مستحبی در این استان به امر مقدس مدرسه‌سازی اختصاص‌یافته است.

مدیرکل کمیته امداد البرز افزود: این مدرسه ۱۲ کلاسه از محل زکات مستحبی اموال مرحوم حسن کرمی توسط فرزندان ایشان ساخته‌شده است.

او با اشاره به این که مرکز نیکوکاری اداره کل نوسازی مدارس به‌عنوان نخستین مرکز تخصصی زکات محور و نمونه در سطح کشور و استان البرز راه‌اندازی شده است، افزود: امیدواریم این حرکت در سال ۱۴۰۰ و سال‌های آینده بتوانند به‌عنوان بستری مهم در بخش ترویج فرهنگ زکات در استان ایفای نقش کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز گفت: مدارس البرز همه‌ساله باهدف کمک به تأمین بخشی از نیاز‌های تحصیلی دانش آموزان نیازمند و در قالب آیین ملی شور عاطفه‌ها با کمیته امداد همکاری می‌کنند و امسال نیز پویش عاطفه‌ها با همکاری همه مراکز نیکوکاری فراگیر و با محوریت مرکز نیکوکاری فرهنگیان برگزار شد.

محمدی فرد از آمادگی دفاتر ۱۳ گانه کمیته امداد وبیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی) شماره‌گیری تلفن گویای ۳۵۵۷ و یا با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۲۶۷۴۲ جهت تحویل کمک‌های لوازم‌التحریر و پوشاک و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق امداد ولایت البرز، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان بی‌بضاعت واریز کنند.

انتهای پیام /ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x