تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

افتتاح دو واحد صنعتی در نظرآباد/ وقتی موانع تولید از بین می‌رود

  • کد خبر : 225252
  • 01 مهر 1400 - 12:30
افتتاح دو واحد صنعتی در نظرآباد/ وقتی موانع تولید از بین می‌رود

دو‌ واحد‌ صنعتی به‌مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در شهرک‌ صنعتی نظرآباد به بهره برداری رسید.

به گزارش کمال مهر ، سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز در آیین افتتاح دو‌ واحد‌ صنعتی به‌مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در شهرک‌ صنعتی نظرآباد، گفت: با پیگیری قرارگاه تولید، پیشتیبانی و‌ مانع زدایی سپاه استان البرز و همت دیگر مسئولان استان موانع سر راه واحدهای تولیدی شناسایی و برطرف می شود.

او افزود: در شهرستان نظرآباد هم یکی از واحد‌های تولیدی که به علت وجود مشکلات مالی و اداری تعطیل شده بود بعد از یک دهه تعطیلی مجدد به چرخه تولید بازگشت است.

سردار حیدرنیا گفت: از امروز این واحد صنعتی که در زمینه تولید انواع آبمیوه، لبنیات و انواع بستنی فعالیت دارد شروع به کار کرد و اشتغال ۴۰ نفر تثبیت شد.

او افزود: یکی دیگر از واحدهایی که امروز به بهره برداری رسید، واحد تولید دارویی و بهداشتی است که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی یک بار مصرف(تنفسی بیهوشی) که در بیمارستان ها و بخش های ویژه و اتاق های عمل مورد استفاده قرار می گیرد، فعالیت می کند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: برای ساخت و راه اندازی این مجموعه دارویی ۲۳ میلیارد تومان هزینه شده است و با پیگیری قرارگاه تولید،پشتیبانی و‌ مانع زدایی سپاه البرز در کمترین زمان ممکن مجوزهای مربوطه اخذ شد و امروز شاهد راه اندازی آن هستیم.

انتهای پیام/د.خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x