تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

خبر خوب| جمعیت هدف البرز تا آخر مهر ماه واکسینه می‌شوند

  • کد خبر : 225228
  • 01 مهر 1400 - 11:15
خبر خوب| جمعیت هدف البرز تا آخر مهر ماه واکسینه می‌شوند

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه معیت هدف استان تا آخر مهر ماه به طور کامل واکسینه خواهند شد، گفت: عملکرد البرز در مقایسه با سایر استان‌ها قابل تقدیر است.

به گزارش کمال مهر ، محمد فتحی، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، گفت: از اسفند ماه سال ۹۸ که اولین موردهای ابتلا به کرونا شناسایی و اعلام شد تا کنون مسؤولین استان دست به دست هم داده تا با این ویروس به بهترین شکل مقابله کنند.

این مقام مسؤول افزود: بیشترین تعداد بستری در روز، در پیک اول حدود ۵۰۴ بیمار، در پیک دوم ۷۰۰ نفر، در پیک سوم ۸۸۰ نفر، در پیک چهارم ۹۰۰ نفر و در پیک پنجم حدود دو هفته قبل بیشترین تعداد بستری شدگان در روز به ۱۴۳۰ نفر رسید.

فتحی بیان کرد: مدافعان سلامت در بخش  بهداشت و درمان با تلاش شبانه روزی در مقابله و پیشگیری از کرونا، غربالگری بیماران پیک سنگین و سختی را پشت سر گذاشتند.

وی یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۸۴۰ هزار  تست پی سی آر تنها در بخش بهداشت انجام شد و به ۷۰هزار بیماربستری خدمات درمانی ارایه شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تصریح کرد: به لطف خدا و با همدلی و همت همه مسؤولین مدیریت بیماری کرونا در مقایسه با سایر استان‌ها به خوبی انجام شد؛ جمعیت هدف استان تا آخر مهر ماه به طور کامل واکسینه خواهند شد.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x