تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دعوای پدر دختری به خاطر آشپزی به قتل پدر منجر شد

  • کد خبر : 224989
  • 28 شهریور 1400 - 21:47
دعوای پدر دختری به خاطر آشپزی به قتل پدر منجر شد

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: دختر ۱۸ ساله‌ای که به دلیل اختلاف باپدرش او را به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی این استان دستگیر شد.

به گزارش کمال مهر، سرهنگ محمد نادربیگی،  رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی گزارش یک فقره مرگ مشکوک یک مرد میانسال در منطقه کمالشهر از سوی کلانتری ۲۴ کرج به اداره جرائم جنایی پلیس آگاهی، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که یک مرد حدود ۵۰ ساله به وسیله یک شیء تیز از ناحیه پهلو دچار جراحت شده و به دلیل رفتن مقدار زیادی خون از وی، جان خودش را از دست داده است.

سرهنگ نادربیگی گفت: در تحقیقات اولیه باتوجه به تناقض‌گویی مکرر اعضای خانواده مقتول، با دستور قضایی همه آن‌ها به پلیس آگاهی دعوت و تحقیقات کارآگاهان به صورت تخصصی بر روی آن‌ها آغاز شد که با ارائه مدارک علمی به نامبردگان در نهایت یکی از فرزندان دختر مقتول که ۱۸ سال داشت به ناچار لب به اعتراف گشود و به قتل پدرش به وسیله چاقو اقرار کرد.

او افزود: متهم پس از اعتراف به قتل پدرش شرح ماجرا این گونه بیان کرد که در روز حادثه بر سر نحوه آشپزی با پدرم سر سفره درگیر شدیم که او تلفن همراهم را گرفت و آن را در محلی مخفی کرد که پس از چند ساعت من برای گرفتن موبایلم به او مراجعه کردم که نامبرده به وسیله چاقو آشپزخانه مرا تهدید کرده که در یک زد و خورد من چاقو را از او گرفته و ۳ ضربه به ناحیه پهلوی پدرم وارد کرده و فرار کردم.

سرهنگ نادربیگی گفت: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام / ر .ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224989

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x