تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

افتتاح ۶ مرکز واکسیناسیون در البرز/ توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی همزمان با هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 224930
  • 29 شهریور 1400 - 11:37
افتتاح ۶ مرکز واکسیناسیون در البرز/ توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی همزمان با هفته دفاع مقدس

افتتاح ۶ مرکز واکسیناسیون کرونا، توزیع ۲۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر و توزیع ۱۱ هزار سبد معیشتی از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس در البرز است.

به گزارش کمال مهر ، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه البرز، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در رابطه با برنامه های متنوع بسیج در هفته بسیج اظهار داشت: ۳۱ شهریور یادآورحمله همه جانبه دشمن به خاک عزیزمان است و رشادت‌هایی که فرزندان این مرز و بوم در دفاع از باورها و خاکشان از خود نشان دادند. این مقاومت هشت ساله پیام استقلال، آزادی و غرور ملت  ما را به مرزهای دنیا صادر کرد.

حیدرنیا گفت: با توجه به درس هایی که دوران دفاع مقدس برای ما داشت برنامه‌های گرامیداشت این ایام با شعار «ما پیروزیم» برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه البرز در ادامه گفت: علاوه بر برنامه‌های کملی که به صورت مشترک در تمام استان ها اجرا می‌شود سپاه استان البرز  ۳ هزار و دویست برنامه در بخش‌ها و موضوعات متنوع در دست اجرا دارد.

وی با اشاره به تعدادی از برنامه‌هایی که در این ایام برگزار می‌شود گفت: افتتاح ۶ مرکز واکسیناسیون کرونا، توزیع ۲۵۰۰ بسته لوازم‌التحریر، توزیع ۱۱ هزار و ۲۰۰ سبد معیشتی، آزادی ۲۰ زندانی جرائم غیرعمد با همکاری خیرین، اهدای ۴۰ سری جهزیه به نوعروسان نیازمند، اعزام ۴۰ گروه جهادی به مناطق محروم البرز، افتتاح، بهره‌برداری و کنگ‌زنی ۸۰ پروژه محرومیت‌زدایی، راه‌اندازی ۴۰ کاروان دفاع مقدس، کنگ‌زنی پروژه ۱۲۰۰ واحدی کارکنان سپاه، تجلیل از ۱۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس، رژه بزرگ موتوری منتخبان نیروهای مسلح که با حضور ۴۵۰ موتور سوار از جمله این برنامه‌هاست.

حیدرنیا در تشریح بخش دیگری از برنامه های هفته دفاع مقدس در استان البرز بیان داشت: عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از جانبازان و خانواده شهدا و خانواده شهدای مدافعان حرم و مدافعان سلامت، توزیع غذای نذری در همه شهرستان‌های استان، برگزاری رزمایش امداد و نجات در ۴۰ گردان و اجرای ۴۰ نمایش با محوریت داستان‌های رزمندگان از دوران جنگ تحمیلی از دیگر برنامه های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/ب/م

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x