تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

نهضت الفبای ساخت مدرسه جریان سازی شود/کرونا فرصتی برای جبران کمبود سرانه آموزشی

  • کد خبر : 224919
  • 29 شهریور 1400 - 12:27
نهضت الفبای ساخت مدرسه جریان سازی شود/کرونا فرصتی برای جبران کمبود سرانه آموزشی

فرماندار شهرستان کرج گفت: شرایط کرونا و آموزش مجازی مدارس، فرصتی بود تا بخشی از کمبودهای این حوزه را در شهرستان کرج جبران کنیم.

به گزارش کمال مهر ، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح مدرسه خیرساز در کمالشهر کرج با اشاره به محرومیت زیرساخت‌های آموزشی در کلانشهر کرج، گفت: شرایط کرونا و آموزش مجازی مدارس، فرصتی بود تا بخشی از کمبودهای این حوزه را در شهرستان کرج جبران نماییم و امروز شاهد کلنگ زنی یک باب مدرسه خیرساز در یکی از مناطق کم برخوردار شهرستان کرج هستیم.

فرماندار کرج ضمن قدردانی از تلاش ماندگار خیرین برای ساخت مدرسه، خشت به خشت بنای مدارس خیرساز را فرصتی برای ساخت و آبادانی جای به جای نقاط این سرزمین ایران کوچک دانست و افزود: باید نهضت ساخت مدرسه را در کلانشهر کرج جریان سازی کنیم و با ایجاد مشوق‌های ترغیبی زمینه مشارکت بیشتر خیرین را برای ساخت و بنای مدارس در نقاط کم برخوردار این کلانشهر فراهم آوریم چرا که آینده سازان شهرمان آبادگران فردای این سرزمین خواهند بود.

فرماندار کرج در ادامه ضمن قدردانی از خیر مدرسه حاج اصغر فتوحی، بیان کرد: این حرکت را باقیات و صالحات و برای آیندگان سبب خیر و تعالی رشدآگاهی عموم جامعه است.

صبح امروز فرماندارشهرستان کرج در رأس هیأتی در آیین کلنگ زنی مدرسه ۱۲ کلاسه فتوحی که به همت خیرنیکوکار حاج اصغر فتوحی بنا خواهد شد، در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با ۲ میلیارد تومان برآورد هزینه ساخت، در منطقه کم برخوردار خرمدشت کمالشهر حضور یافت و در آستانه سال جدید تحصیلی آن را تقدیم آینده سازان این شهر نمود.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x