تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

اظهارنظر شورای شهر نظرآباد در خصوص زمین‌‎خواری موسوم به فلاحتی

  • کد خبر : 224918
  • 29 شهریور 1400 - 10:22
اظهارنظر شورای شهر نظرآباد در خصوص زمین‌‎خواری موسوم به فلاحتی

رییس شورای شهر نظرآباد با اشاره به اینکه پرونده زمین‌خواری گسترده در نظرآباد در مراحل پایانی رسیدگی قرار دارد، گفت: پیگیر هستیم تا اموال و اراضی مدیریت شهری را بازگردانیم.

به گزارش کمال مهر ، ناصر اکبرزاده، رئیس شورای شهر نظرآباد، در جمع اصحاب رسانه، در خصوص آخرین وضعیت پرونده زمین‌خواری در نظرآباد، گفت: این پرونده توسط دستگاه قضایی در حال بررسی است و روند رسیدگی به آن در مرحله پایانی قرار دارد.

رییس شورای شهر نظرآباد با اشاره به اینکه بخشی از زمین‌ها مربوط به شهرداری بود، تصریح کرد: پیگیر هستیم تا اموال و اراضی مدیریت شهری را بازگردانیم.

گفتنی است پیش از این، رئیس دادگستری نظرآباد در تشریح آخرین روند رسیدگی به پرونده موسوم به شرکت فلاحتی که در رسانه‌ها به پرونده زمین‌خواری ۳ هزار میلیاردی نظرآباد معروف شده است، گفت: رسیدگی به این پرونده با صدور ابلاغ ویژه از سوی رئیس قوه قضاییه با پیشنهاد رئیس کل دادگستری استان البرز آغاز شده است.

اکبرزاده در بخش دیگری به روند انتخاب شهردار این شهر اشاره کرد و یادآور شد: رزومه افرادی که شرایط و علاقه به فعالیت در این شهر را دارند دریافت کردیم و در مجموع ۴۳ گزینه مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در نهایت شش نفر از این بین به مرحله ارائه آنلاین برنامه‌های شان رسیدند، افزود: طبق برنامه‌های ارائه شده و بررسی گزینه‌ها در نهایت علی صفری به عنوان شهردار نظرآباد انتخاب شد.

انتهای پیام/ج/م

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224918

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x