تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت تا پایان ۱۴۰۰

  • کد خبر : 224574
  • 23 شهریور 1400 - 9:25
تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت تا پایان ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز با اشاره به اینکه ساماندهی جاماندگان سهام عدالت تا پایان سال جاری به نتیجه خواهد رسید، گفت: در حال حاضر هیچ سایتی برای ثبت‌نام جاماندگان سهام عدالت طراحی نشده است.

به گزارش کمال مهر ،اکبر حیدری، مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز، در خصوص آخرین وضعیت جاماندگان سهام عدالت، گفت: پیش از این انجام ثبت‌نام نیاز به اقدامات پیچیده‌ای از جمله تحویل مدارک، احراز هویت، استعلامات و بسیاری دیگر داشت اما مقرر شده است که جاماندگان سهام عدالت در این دوره از طریق سامانه دولتی شناسایی شوند.

مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت البرز با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود ۲۰ میلیون نفر در این مرحله صاحب سهام عدالت شوند، ادامه داد: برخی مدعی هستند در سایت ثبت‌نام کرده‌اند اما در حال حاضر هیچ سایتی برای ثبت‌نام طراحی نشده و وجود ندارد؛ در صورت طراحی سایت در رسانه‌های رسمی آدرس و شرایط ثبت نام اعلام خواهد شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه هرکسی جزو ۶ دهک پایین جامعه باشد جزو جاماندگان سهام عدالت خواهد بود، اضافه کرد: دوره جدید دولت و مجلس اجرای این طرح را با جدیت دنبال می‌کنند و در آخرین اقدامات رییس جمهور محترم به رییس سازمان برنامه و بودجه دستور تشکیل جلسه و شناسایی منابع داده است که جزییات این جلسات باید توسط مراجع دولتی اعلام و اطلاع رسانی شود.

حیدری یادآور شد: تحت هر شرایطی جاماندگان سهام عدالت تا پایان سال جاری ساماندهی خواهند شد، همچنین سهام عدالت فوت شدگان نیز مطابق شورای عالی بورس ساماندهی خواهد شد؛ این اقدام می‌تواند جمعیت جامعه هدف را نیز سر و سامان بدهد.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224574

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x