تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

آغاز ثبت نام واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه خوارزمی

  • کد خبر : 224418
  • 21 شهریور 1400 - 12:00
آغاز ثبت نام واکسیناسیون دانشجویان دانشگاه خوارزمی

مدیر درمانگاه دانشگاه خوارزمی از آغاز ثبت نام و نوبت دهی دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای دریافت واکسن کرونا خبر داد.

به گزارش کمال مهر، عصمت آموزشگار مدیر درمانگاه دانشگاه خوارزمی اعلام کرد سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان فعال شده است و دانشجویان می‌توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه ثبت‌نام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

وی افزود: دانشجویان دانشگاه خوارزمی نیز برای واکسیناسیون باید به سامانه وزارت بهداشت مراجعه نمایند. ممکن است به دلیل ترافیک سایت و تکمیل بودن ظرفیت پایگاه‌ها دانشجویان در مرتبه نخست موفق به ثبت نام نشوند و نیاز است که مجددا تلاش کنند.

آموزگار توضیح داد: طبق اعلام مرکز آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت سامانه ثبت نام واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان فعال شده است و دانشجویان سراسر کشور می‌توانند به سایت salamat.gov.ir مراجعه و با ورود کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه ثبت‌نام و بلافاصله زمان و مکان تزریق واکسن را انتخاب کنند.

وی افزود: دانشجویان برای واکسیناسیون نیازی نیست به شهر محل تحصیل مراجعه کنند و این امکان فراهم شده است تا دانشجویان بتوانند نزدیکترین مرکز واکسیناسیون را انتخاب کنند.

آموزگار اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود دانشجویان و طلاب محترمی که موفق به ثبت‌نام نمی‌شوند طی روزهای آتی هم مجددا تلاش کنند و از مراجعه بدون نوبت به پایگاه‌های واکسیناسیون خودداری فرمایند.

وی تاکید کرد: اگر دانشجویی موفق به ثبت نام در سامانه واکسیناسیون کرونا نشد و کد ملی او در سامانه ثبت نشده بود، می‌تواند موضوع را از طریق دانشگاه محل تحصیل پیگیری کند تا معاونت آموزشی وزارت علوم اطلاعات را به مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت ارسال کنند و فهرست تکمیلی اطلاعات دانشجویان در سامانه واکسیناسیون کرونا ثبت شود.

انتهای پیام/ب

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x