تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

فردیس پرجمعیت در انتظار یک بیمارستان!/واگذاری زمین ۹ هزار متری به علوم پزشکی

  • کد خبر : 224295
  • 19 شهریور 1400 - 14:18
فردیس پرجمعیت در انتظار یک بیمارستان!/واگذاری زمین ۹ هزار متری به علوم پزشکی

رئیس شورای اسلامی شهر فردیس گفت: مدیریت شهری فردیس در راستای کمک‌به توسفه و تکمیل تنها بیمارستان شهر، با واگذاری ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع زمین به بیمارستان فردیس و دانشگاه علوم پزشکی البرز موافقت کرد.

به گزارش کمال مهر ،حمید یعقوبی، رئیس شورای اسلامی شهر فردیس، گفت: دانشگاه علوم پزشکی البرز برای توسعه و اجرای پروژه های بهداشتی درمانی در محل بیمارستان فردیس، زمینی به مساحت ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع درخواست کرده بود که با  توجه به نیاز شهر و شهروندان به امکانات و خدمات بیمارستانی، شورای فردیس با واگذاری ۹ هزار و۵۰۰ متر مربع زمین به این مجموعه  و دانشگاه علوم پزشکی البرز موافقت کرد.

به گفته وی به دلیل شرایط موجود، وجود پلاک‌های ثبتی و قرار گرفتن در مسیر معبر، واگذاری ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع زمین درخواست شده توسط دانشگاه علوم پزشکی البرز، در محل بیمارستان فردیس برای مدیریت شهری امکانپذیر نبوده است.

یعقوبی اضافه کرد: شورا و شهرداری فردیس به منظور تامین نیاز درمانی مردم،  آمادگی ارائه  هر گونه کمک برای تسریع در روند تکمیل بیمارستان فردیس را دارد که اعضای شورا و سرپرست شهرداری فردیس طی بازدیدی داوطلبانه از پروژه و نشستی با مسؤولان دانشگاه علوم پزشکی البرز، برای ارائه هرگونه کمک  به مجموعه بیمارستان فردیس اعلام آمادگی کردند.

وی  در خصوص مشکل انتقال سند بیمارستان به نام دانشگاه علوم پزشکی البرز به دلیل  عدم تعیین تکلیف مالکیت املاک فردیس در موضوع انتزاع، که قبلا به عنوان مانعی برای دریافت جواز و  موافقت اصولی بیمارستان مطرح شده بود، گفت: مسوولان ذیربط در استان خواهان  رفع موانع موجود و تسریع در روند تکمیل بیمارستان فردیس هستند.

این عضو شورای شهر اظهار کرد: امیدواریم با حمایت مسؤولان مربوطه مشکلی در نقل و انتقال سند بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی البرز به وجود نیاید؛ در این راستا پیگیری‌هایی نیز در اسرع وقت صورت خواهد گرفت که البته باید با پرداخت هزینه‌ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی انجام شود.

یعقوبی یادآور شد: همچنین اگر علوم پزشکی استان البرز مدارک لازم و استحکام بنای ساختمان بیمارستان را ارائه کنند،  مشکلات کمیسیون ماده ۱۰۰ را هم حل می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در تکمیل و راه اندازی بیمارستان فردیس هر موضوعی  که به شورا و شهرداری فردیس مربوط می شود را پیگیری و مرتفع می کنیم و از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز درخواست داریم تا هر چه سریعتر نسبت به تکمیل بیمارستان و موانع قانونی در مسیر راه اندازی آن اقدام کنند تا در اسرع وقت شهروندان بتوانند از امکانات و خدمات درمانی در بیمارستان فردیس بهره مند شوند.

گفتنی است زمین  اولیه بیمارستان فردیس نیز توسط شهرداری در اختیار دانشگاه علوم پزشکی البرز قرار گرفته و پس از حدود ۱۰ سال هنوز این بیمارستان هنوز به مرحله بهره برداری نرسیده است.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x