تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

زمین‌خوار ۲هزار میلیاردی به دام پلیس افتاد

  • کد خبر : 224183
  • 17 شهریور 1400 - 11:08
زمین‌خوار ۲هزار میلیاردی به دام پلیس افتاد

رییس پلیس اقتصادی استان البرز گفت: فردی که اقدام به جعل سند اراضی اطراف اتوبان تهران-کرج کرده بود شناسایی و دستگیر شد؛ کارشناسان ارزش زمین خواری کشف شده را بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برآورد کردند.

بهگزارش کمال مهر ،مهدی افشاری، رییس پلیس اقتصادی استان البرز، با اشاره با اینکه در راستای حفاظت از اموال مردم تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت، گفت: در میان مراقبت از اموال عمومی و اراضی دولتی نیز به صورت جدی در دستورکار است و در صورت مشاهده تخلف به صورت جدی و فوری مقابله و برخورد خواهیم کرد.

رییس پلیس اقتصادی استان البرز با اشاره به اینکه گزارشی مبنی بر زمین‌خواری در اطراف اتوبان تهران-کرج دریافت شد، ادامه ادامه داد: در همین راستا ضمن شناسایی مکان دقیق اراضی و بررسی موضوع متهم پرورنده شناسایی شد؛ این متهم طی عملیاتی غافلگیرانه در پناهگاه خود دستگیر شد.

این مقام انتظامی یادآور شد: این متهم از بلاصاحب بودن زمین یاد شده به مساحت  ۵ هزار و ۲۹۰ متر با خبر می‌شود و اقدام به جعل سند و دیوار کشی می‌کند.

به گفته افشاری متهم طی  ۱۰ سال گذشته زمین را به چندین نفر اجاره داده است که در این میان برای خود سود ۲۰ میلیارد ریالی به جیب زده است.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش زمین خواری کشف شده را بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: از هموطنان درخواست داریم که در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری و تعرض به اراضی ملی و غیر، موضوع را به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج/م

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224183

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x