تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

دستگیری باند سارقان منزل در اشتهارد

  • کد خبر : 224074
  • 15 شهریور 1400 - 19:12
دستگیری باند سارقان منزل در اشتهارد

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد از دستگیری اعضای باند سارقان منزل با اعتراف به ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش کمال مهر ، سرهنگ علی عزیزی، فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: در پی افزایش وقوع سرقت منزل در سطح شهرستان اشتهارد، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد افزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که سارقان در یک باند ۴ نفره در ساعات پایانی شب خانه‌های خالی از سکنه را شناسایی کرده و پس از اطمینان از خالی بودن منزل، با شیوه‌های تخریب درب و توپی زنی وارده آن‌ها شده و اقدام به سرقت لوازم با ارزش کرده اند.

سرهنگ عزیزی با بیان این که کارآگاهان با به کارگیری اقدامات پلیسی اطلاعاتی موفق به شناسایی متهمان در این شهرستان شدند، گفت: بلافاصله اکیپی از ماموران با هماهنگی مقام قضائی به مخفیگاه سارقان اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۴ نفر آن‌ها را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او با اشاره به اعتراف متهمان به ۳۰ فقره سرقت در سطح شهرستان اشتهارد افزود: سارق پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به شناسایی همه مالباختگان این پرونده، گفت: تجهیز واحد‌های مسکونی به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی تا حد زیادی چشم طمع سارقان برای سرقت از آن‌ها را دور می‌کند.

انتهای پیام/خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224074

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x