تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

تجلیل فرمانده سپاه البرز از رشادت‌های شهید مدافع حرم “محمد نوروزی”/ شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند

  • کد خبر : 224053
  • 15 شهریور 1400 - 18:59
تجلیل فرمانده سپاه البرز از رشادت‌های شهید مدافع حرم “محمد نوروزی”/ شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند

فرمانده سپاه استان البرز با تجلیل از مقام و جایگاه شهدا گفت: شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و به خادمی شهدا افتخار می‌کنیم.

به گزارش کمال مهر ، سردار علیرضا حیدرنیا در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم محمد نوروزی با تسلیت به خانواده این شهید مدافع حرم ، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم مقام بسیار  بالایی دارند و آرزوی آنها شهادت در راه خدا است.

وی افزود: شهدا سبب افتخار کشور و میهن اسلامی هستند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه افتخار همه ما خادمی شهدا است، بیان کرد: فرزند شما جایگاه رفیعی در نزد خداوند متعال دارد.

سردار حیدرنیا با اشاره به اینکه شهدایی که در جبهه شام می جنگند اجر مضاعفی دارند ، تصریح کرد: شهدای شام علاوه بر مبارزه با دشمنان اسلام و تکفیری ها رنج مشاعف غربت را در سرزمین شام تجربه می کنند.

وی با بیان اینکه شهد هرکسی به مقام شهادت نمی رسد، ادامه داد: شهدا برای دفاع از حریم اهل بیت تمام وجود خود را در راه خدا قرار دادند و همه چیز خود را برای دفاع از حرم اهلبیت نثار کردند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان خود را مدیون شهدا و خانواده‌های آنها می‌دانیم ، گفت: شهادت توفیقی در راه خداوند است که نصیب شما و خانواده نوروزی شده و ما هم برای شفاعت و بهره گیری از برکات شهادت لحظه شماری می کنیم.

انتهای پیام/ش

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=224053

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x