تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
2

نماینده مجلس: دخالت در انتخاب شهردار جایز نیست

  • کد خبر : 223890
  • 13 شهریور 1400 - 11:04
نماینده مجلس: دخالت در انتخاب شهردار جایز نیست

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب شهردار ر از وظایف و حق شوراها است، گفت: دخالت در این امر را به هیچ عنوان جایز نیست.

به گزارش کمال مهر، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با اعضای شورای شهر هشتگرد، گفت: شورا و مشورت در جامعه اسلامى از جایگاه ویژه ای برخوردار است و امروز شوراها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی و انتقال دهنده نیازمندی‌های آنان به مسئولین است.

وی افزود: از اعضای شوراها انتظار می‌رود با انسجام، وحدت، همگرایی، هم پوشانی و درنظرداشتن حق و مصلحت مردم در راس تصمیمات خود به وظایف مهم خود بپردازند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه عمده مطالبات مردمی در سطح شهر با تدبیر و برنامه مجموعه مدیریت شهری قابل پاسخگویی است، افزود: ارائه برنامه‌ها باید با توجه به زیر ساخت‌ها، بودجه ونیازسنجی واقعی انجام شود.

حدادی در ادامه ضمن اشاره به معضل تصفیه خانه در شهر هشتگرد، تصریح کرد: باتوجه به پیگیری‌های صورت گرفته و پیش‌بینی اعتبار لازم برای احداث تصفیه خانه شهر هشتگرد امیدواریم هرچه سریعتر شاهد عملیاتی شدن این پروژه مهم و زیرساختی باشیم.

وی انتخاب شهردار رو از وظایف و حق شوراها عنوان کرد و دخالت در این امر را به هیچ عنوان جایز ندانست و گفت: توانمندی و کارآمدی، دلسوز واقعی مردم و تخصص از معیارهای اصلی شهرداران در سراسر کشور و استان است و اعتماد مردم را با صداقت و شفافیت باید جلب کرد.

انتهای پیام/ج

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223890

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x