تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

راه‌اندازی ۳۷۰ صندوق قرض‌الحسنه مردمیاری با همکاری بسیج و کمیته امداد

  • کد خبر : 223811
  • 11 شهریور 1400 - 13:37
راه‌اندازی ۳۷۰ صندوق قرض‌الحسنه مردمیاری با همکاری بسیج و کمیته امداد

مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان البرز گفت: صندوق قرض‌الحسنه مردمیاری در سطح استان البرز راه‌اندازی شد که می‌تواند در ایجاد اشتغال نقش پررنگی ایفا کند.

به گزارش کمال مهر ، مهران طیران، مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان البرز گفت: در پی برگزاری دو جلسه مشترک با کمیته امداد، مقرر شده همکاری‌های خاصی در حوزه‌های اشتغال و کمک به رونق کسب‌وکارها با کمیته امداد استان البرز صورت گیرد.

مسؤول بسیج سازندگی استان البرز افزود: تعاملات سازمان بسیج سازندگی با کمیته امداد در ۱۰ عرصه از جمله راه‌اندازی طرح‌های اشتغال‌زا، آموزش کسب‌وکار، کاریابی، تشکیل کانون‌های خیرین، حمایت از اجرای طرح‌های نوآورانه و دانش‌بنیان، شناسایی و هدایت و نظارت طرح‌های راهبری شغلی، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی، تأمین بهسازی فضای کسب‌وکار و توسعه همکاری با جهادگران کارآفرین تعریف می‌شود.

این مقام مسؤول مطرح کرد: هدف از همکاری‌های مشترک این دو سازمان این است که در اقدامی هم‌افزا با استفاده از ظرفیت‌های سپاه، بسیج، کمیته امداد و جهادگران وارد عرصه شویم و زمینه اشتغال را برای حدود ۸۰۰ نفر در سطح استان فراهم کنیم.

وی بیان کرد: تلاش ما بر آن است تا با ایجاد فضاهای کاری به سمتی برویم که برای افرادی که سرپرست خانواده هستند و نمی‌توانند خارج از فضای خانگی فعالیت کنند نیز فضای کار مناسب فراهم شود و با ایجاد کسب‌وکار خانگی بتوانند هم به معیشت خانواده کمک کنند و هم در کنار خانواده باشند تا بتوانند نقش تربیتی و پرورشی خود را نیز ایفا کنند.

این مقام مسؤول از راه‌اندازی ۳۷۰ صندوق قرض‌الحسنه مردمیاری در سطح استان البرز خبر داد و مطرح کرد: این صندوق‌ها یکی از ظرفیت‌هایی هستند که می‌توانند در ایجاد اشتغال مورد استفاده قرار گیرند و مؤثر باشند.

طیران ادامه داد: امید است بتوانیم با انجام اقدامات مؤثر در این زمینه شاهد رشد چشمگیری در حوزه اشتغال نیازمندان و مددجویان باشیم. استفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی و توانمندسازی آن‌ها نیز از دیگر اهدافی است که به دنبال تحقق آن هستیم.

انتهای پیام/ج

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223811

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x