تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
1

۳۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی کرج به چرخه تولید بازگشت

  • کد خبر : 223805
  • 11 شهریور 1400 - 13:29
۳۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی کرج به چرخه تولید بازگشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج اعلام کرد: در راستای حفاظت از بستر تولید، امروز ۳۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی ماهدشت و منطقه ۳ و ۴ مهرشهر که دستخوش تغییر کاربری شده بود با حضور به موقع نیروهای جهاد کشاورزی و دستور مقام محترم قضایی آزاد سازی و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش کمال مهر ، اسماعیل صارمی، مدیرجهادکشاورزی کرج گفت، از آزادسازی ۳۱۰ هکتار از اراضی کشاورزی خبر داد و گفت: تخریب ۱۹۱ مورد تغییر کاربری غیر مجاز شامل دیوارکشی، بنا، محوطه سازی، دپوی مصالح و غیره روز گذشته با حضور مسؤلان مربوطه در دستورکار قرار گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت: حفاظت از حریم اراضی اولین گام در تولید محصولات کشاورزی، رفع وابستگی به واردات و نیز حمایت از مردم در پیشگیری از به دام افتادن آن‌ها در چنگال سودجویان است و در قدم بعدی رفع موانع، جهاد کشاورزی با حمایت‌های مخلتف اعم از تسهیلات، مشاوره، نظارت، پایش و حمایت‌های مالی و تخصصی از بهره برداران خود پشتیبانی می‌کند.

وی هشدار داد با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می‌کنند به شدت برخورد خواهیم کرد و از شهروندان کرجی درخواست کرد از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، کارشناسان را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.

انتهای پیام/ج

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223805

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x