تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

اعزام مشمولان رشته‌های پزشکی به مراکز درمانی نیرو‌های مسلح/ شمارش معکوس تا ۱۷ شهریور

  • کد خبر : 223755
  • 10 شهریور 1400 - 12:18
اعزام مشمولان رشته‌های پزشکی به مراکز درمانی نیرو‌های مسلح/ شمارش معکوس تا ۱۷ شهریور

معاون وظیفه عمومی البرز از فراخوان مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی این استان برای اعزام به مراکز درمانی نیرو‌های مسلح ازسوی سازمان وظیفه عمومی ناجا خبر داد.

به گزارش کمال مهر، سرهنگ محمد رضا چگینی، معاون وظیفه عمومی البرز گفت: باتوجه به تشدید شیوع ویروس کرونا و نیاز مراکز درمانی نیرو‌های مسلح برای خدمت رسانی به مردم برابر فرمان فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، مشمولان غایب و غیر غایب فارغ التحصیل رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی البرز فراخوان شده اند.

او افزود: مشمولان باید برای اعزام به خدمت اقدام کنند تا در اولین زمان ممکن پس از سازماندهی برای مشارکت در امر درمان بیماران به مراکز درمانی نیرو‌های مسلح اعزام شوند.

سرهنگ چگینی گفت: مشمولان فارغ التحصیل رشته‌های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برای اعزام به خدمت اقدام کرده اند و برگ آماده به خدمت به تاریخ مهرماه ۱۴۰۰ دریافت کرده اند باید در تاریخ قید شده مطابق اطلاعات درج شده در برگ معرفی نامه مشمولان، خود را معرفی کنند و برابر روال جاری اعزام آن‌ها انجام می شود.

او افزود: مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی در رشته‌های پزشکی، پرستاری، فوریت‌های پزشکی، علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی که برای اعزام به خدمت اقدام کرده و دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ‌های پس از مهرماه یعنی آبان ماه وبعداز آن هستند، تاریخ اعزام شان از سوی سازمان وظیفه عمومی به مهرماه تغییر پیدا کرده و باید با مراجعه به دفاتر پلیس۱۰+ برگ جدید اعزام به خدمت خود را دریافت کنند.

معاون وظیفه عمومی البرز گفت: مشمولان فارغ التحصیل گروه پزشکی و پیراپزشکی در رشته‌های پزشکی، پرستاری، فوریت‌های پزشکی، علوم آزمایشگاهی و رادیولوژی که تاکنون برای اعزام به خدمت اقدام نکرده اند تا تاریخ ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پلیس۱۰+ نسبت به معرفی خود به منظور اعزام به خدمت اقدام کنند.

او افزود: مشمولان پس از معاینات لازم و تزریق واکسن‌های مننژیت، دیفتری و کزاز در مراکز بهداشت سطح کشور، در اولین موعد اعزام به نیرو‌های مسلح اعزام و در مراکز درمانی سازماندهی و به کارگیری خواهند شد.

سرهنگ چگینی گفت: اطلاع رسانی در خصوص محل و زمان مراجعه این مشمولان با ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۲۰۶۰۱۰، احضار توسط مراکز وظیفه عمومی سطح کشور و یا مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و دریافت برگ معرفی نامه انجام می شود.

انتهای پیام/د.خ

منبع باشگاه خبرنگاران جوان

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223755

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x