تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
1

تعدادی از واحدهای تکمیل شده مسکن مهر استان البرز در هفته دولت تحویل متقاضیان می‌شود

  • کد خبر : 223587
  • 06 شهریور 1400 - 17:02
تعدادی از واحدهای تکمیل شده مسکن مهر استان البرز در هفته دولت تحویل متقاضیان می‌شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از تحویل بخش از پروژه‌های باقی مانده مسکن مهر در این استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش کمال مهر ،   رضا خالقی در حاشیه آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی خط ۴ حصار از جمله دو ساختمان کلانتری و امداد و نجات که توسط اداره کل راه و شهرسازی استان به نمایندگی از شرکت بازآفرینی شهری ایران در هفته دولت انجام شده است، اظهار داشت: کلنگ زنی این پروژه‌های روبنایی در حوزه بازآفرینی شهری به منظور توانمندسازی سکونتگاه‌های غیر رسمی و مناطق حاشیه نشین و بافت‌های فرسوده البرز اجرایی شده است‌.

وی ادامه داد: اعتبارات انجام این پروژه‌ها توسط شرکت باز آفرینی شهری و با توجه به مصوبات این ستاد فراهم شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به اینکه احداث و افتتاح پروژه‌های مختلف در استان  در هفته دولت انجام می‌شود، بیان کرد: در حوزه راه هم دور برگردان‌های محور قدیم هشتگرد در حوزه سهیلیه افتتاح خواهد شد و بودجه آن از منابع مالی استان تامین شده است.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از پروژ‌‌ه‌های مسکن مهر در استان البرز تحویل متقاضیان شده است‌، عنوان کرد: برنامه تحویل بخشی از واحدهای مسکن مهر استان به متقاضیان هم در هفته دولت صورت انجام می‌شود.

خالقی عنوان کرد: در حوزه‌های متعدد زیرمجموعه اداره کل راه و شهرسازی البرز در بخش بازآفرینی شهری مانند ساخت و توسعه مسکن دولتی که از برنامه‌های دولت سیزدهم است،  کارها با جدیت پیش می‌رود.

وی بیان کرد: در حوزه حمل و نقل هم اداره کل راه و شهرسازی برنامه‌های متعددی را پیش بینی کرده و تا سال آینده خبرهای خوبی را در این زمینه به سمع و نظر مردم می‌رسانیم.

۲۱۶ پروژه  عمرانی، آموزشی و بهداشتی به بهره برداری می‌رسد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز   نیز در همین مراسم، اظهار کرد: امسال در هفته دولت ۲۱۶ پروژه مختلف عمرانی، آموزشی و بهداشتی در سطح استان با اعتبار معادل ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود‌.

نورمحمد فردی ادامه داد: از پروژه های پیش بینی شده بالغ بر ۵۰ پروژه مربوط به شهرستان کرج است که از ۴۵ مورد آن از توسط بخش دولتی و مابقی توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

فردی  بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده طی هفته دولت در البرز روزانه پروژه‌های مختلف یک شهر  افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود‌.

وی تشریح کرد: کلنگ احداث ساختمان کلانتری خط ۴ حصار در عرصه ای به متراژ هزار و ۴۵۰ مترمربع امروز به زمین زده شد که این عرصه توسط ستادبازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان تامین و با اعتبار بیش از ۷ میلیارد تومانی و زیربنایی ۶۵۶ مترمربعی و در ۳ طبقه احداث می‌شود.

فردی ادامه داد: در سطح استان البرز با توجه به فعالیت ستاد بازآفرینی شهری و همکاری مجموعه‌هایی مانند شهرداری‌ها قرار است که پروژه های زیادی در راستای عمران و توسعه شهری مناطق کم برخوردار ، محروم و حاشیه نشین انجام شود.

وی با بیان اینکه هر کدام از پروژه های در حال اجرا در البرز به طور پیوسته توسط استاندار بازدید و رصد می‌شود، افزود: برای رفع نواقص پروژه‌ها دستورات لازم صادر شده است و این اقدامات با قوت در حال انجام است.

انتهای پیام/ی

منبع تسنیم

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223587

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x