تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

عذرخواهی فرماندار بابت تاخیر در افتتاح بیمارستان فردیس/ ظرفیت بیمارستان به۲۶۰ تخت افزایش یافت

  • کد خبر : 223567
  • 06 شهریور 1400 - 16:34
عذرخواهی فرماندار بابت تاخیر در افتتاح بیمارستان فردیس/ ظرفیت بیمارستان به۲۶۰ تخت افزایش یافت

فرماندار فردیس با بیان اینکه بیمارستان این شهرستان در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و گفت: در این رابطه بارها به مردم قول داده ایم ولی نیازهای این پروژه تامین نشد و افتتاح بیمارستان به تعویق افتاد.

به گزارش کمال مهر ، ابوالفضل اینانلو صبح امروز به مناسبت هفته دولت در نشست خبری با خبرنگاران  با اشاره به مهم‌ترین مشکلات و چالش های شهرستان فردیس گفت:  متاسفانه عدم هماهنگی اعضای شورای شهر در دوره اول به فردیس آسیب زیادی زد و اجرای کارها را به تعویق انداخت. در طی چهار سال در این شهرستان هشت شهردار معرفی شد که واقعا در هیچ کجای کشور این تجربه تکرار نشده بود و مشخص است که این بی ثباتی چه مشکلاتی ایجاد می‌کند.

اینانلو تصریح کرد: علت ابتر ماندن بخشی از پروژه های عمرانی فردیس به خصوص در حوزه ترافیک تغییر پی در پی شهردار بود و امیدواریم در این دوره از این شورا با انتخاب شهرداری اصلح به سمت حل مشکلات پیش برویم و تجربه یارکشی کردن در شورا دیگر تکرار نشود.

فرماندار فردیس در بخش دیگری از بیانات خود مشکلات بهداشتی و درمانی را از چالش های جدی شهرستان فردیس برشمرد و افزود: بارها و بارها قرار شد بیمارستان فردیس به بهره برداری برسد ولی به دلیل کمبود منابع مالی، پیمانکار نتوانست از عهده تعهدات خود بربیاید. هرچند از زمان شیوع کرونا تا کنون کادر بهداشت درمان و همه عوامل درگیر با توام توان تلاش کرده‌اند که مردم کمترین آسیب را ببینند ولی با توجه به ضعف زیرساختی‌با چالش‌های زیادی مواجه هستیم.

اینانلو با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا چند ماه آینده به بهره برداری برسد گفت: در این رابطه بارها به مردم قول داده ایم ولی نیازهای این پروژه تامین نشد و افتتاح بیمارستان به تعویق افتاد. امیدواریم به زودی بخش اندک باقی مانده هم تکمیل  شود و بیمارستان به مدار بهره‌برداری برسد و البته بنده بابت تاخیرهای پیش آمده در افتتاح این مرکز مهم درمانی از مردم عذرخواهی می‌کنم.

وی افزود: با توجه به کمبود کادر درمانی احتمالا برای بیمارستان جذب نیرو هم صورت بگیرد و یا از جای دیگری نیرو تامین  شود که این هم به نوبه خود موجب اشتغال خواهد شد.

این بیمارستان در ابتدا ۱۶۰ تختخوابی در نظر گرفته شده بود اما با پیگیری های انجام شده ظرفیت بیمارستان به ۲۶۰ تخت افزایش یافت.

اینانلو در ادامه با اشاره به مشکلات تامین آب شرب برای شهرستان فردیس گفت: خوشبختانه با پیگیری مسؤولان استانی حق آبه مناسبی از محل سد کرج و طالقان اختصاص یافته است اما چون هنوز مخازن لازم را نداریم  امکان استفاده از این ظرفیت فراهم نیست و در حال جانمایی مخازن برای ذخیره آب هستیم تا بتوانیم سهمیه جدید فردیس را جذب کنیم.

انتهای پیام/ب

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x