تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

۷ نفر از عاملان درگیری و نزاع خیابانی منطقه خرمدشت کرج بازداشت شدند

  • کد خبر : 223541
  • 02 شهریور 1400 - 13:33
۷ نفر از عاملان درگیری و نزاع خیابانی منطقه خرمدشت کرج بازداشت شدند

گروه استانها- فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت : ۷ نفر از عاملان اصلی درگیری و نزاع خیابانی منطقه خرمدشت که باعث ایجاد اختلال در آرامش و امنیت مردم شده بودند، در کمتر از ۴۸ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش کمال مهر؛ سرهنگ علی قاسم پور در  جمع خبرنگاران با اشاره به برخورد پلیس با هرگونه ایجاد نا امنی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد درگیری و نزاع خیابانی توسط چند نفر از اوباش منطقه خرمدشت کرج  بلافاصله ماموران کلانتری ۴۱ خرمدشت به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل مورد نظر مشخص شد که تعدادی از اوباش سابقه دار منطقه به علت اختلافات شخصی با یکدیگر درگیر شده اند که این اقدام منجر به ضرب و جرح طرفین نزاع شده است.

سرهنگ علی قاسم پور عنوان کرد: با انجام تحقیقات از سوی ماموران، ۵ نفر از عاملان درگیری در محل دستگیر و ۲ نفر هم که از محل نزاع متواری شده بودند، در کمتر از ۴۸ ساعت مخفیگاه شان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد از متهمان دستگیر شده ، خاطرنشان کرد: به اوباشی که امنیت شهروندان را مخدوش می‌کنند هشدار می دهیم که پلیس هیچگونه ارفاق و مماشاتی با آن ها نخواهد داشت و قاطعانه با مجرمان برخورد می کند.

انتهای پیام/ ت

منبع تسنیم

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223541

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x