تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
1

۳ گزینه نهایی تصدی پست شهردار کرج مشخص شد/انتخاب شهردار در جلسه آتی

  • کد خبر : 223532
  • 02 شهریور 1400 - 13:16
۳ گزینه نهایی تصدی پست شهردار کرج مشخص شد/انتخاب شهردار در جلسه آتی

با اعلام‌ برنامه های ۶ کاندیدا در جلسه صبح و عصر امروز با رای اعضای شورای شهر کرج سه نفر نهایی تصدی پست شهردار کرج معرفی شدند.

به گزارش کمال مهر ،  با پایان  جلسه بررسی برنامه های کاندیداهای تصدی مسؤولیت شهرداری کرج، پس از برگزاری رای گیری اولیه از میان شش نامزد حاضر مصطفی سعیدی سیرائی با ۸ رای، علی اکبر میروکیلی با ۷ رای و امیر یزدی با ۱۰ رای به عنوان سه گزینه نهایی انتخاب شدند و  بر اساس اعلام رئیس شورا انتخاب شهردار کرج به هفته آتی موکول شد.

علی قاسم پور سخنگوی شورای شهر کرج عصر سه شنبه در حاشیه جلسه رای گیری به خبرنگاران گفت: از مجموع ۶ گزینه تصدی شهرداری کرج، امیر یزدی با کسب ۱۰ رأی، مصطفی سعیدی سیرایی با هشت رأی و سیدعلی اکبر میر وکیلی با هفت رأی به دور دوم انتخابات راه یافتند.

وی افزود: قرار بود ۲ گزینه به مرحله بعدی راه یابد طبق آئین نامه جدید سه گزینه لحاظ شده است و امیدواریم طی جلسه پیش رو بهنتیجه نهایی برسیم.

قاسم‌پور افزود: شهر را معطل انتخاب شهردار نمی‌گذاریم و شورای ششم کرج با رعایت انصاف و شفافیت نسبت به انتخاب شهردار برابر قانون عمل خواهد کرد. اعضای این شورا در نشست آینده از بین سه گزینه یکی از آنان را به عنوان شهردار منتخب کرج به وزارت کشور معرفی می‌کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در مورد استعلام از مراجع قانونی برای انتخاب شهردار بسیار حساس هستیم. شورای اسلامی شهر کرج پس از انتخاب شهردار روند استعلام از مراجع قانونی انجام خواهد داد تا مشکلی به لحاظ صلاحیت به وجود نیاید ضمن آنکه فرآیند انتخاب شهردار به سرعت انجام شود.

همچنین علیرضا رحیمی نائب رئیس شورای شهر کرج در جمع خبرنگاران گفت: از نقد منصفانه استقبال می‌کنیم. از مهم‌ترین وظایف شوراها انتخاب شهردار برای مدت چهار سال، بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی‌ها در حوزه شهر است که می‌توانیم با تصمیم خوب کلان‌شهر کرج را به سرانجام برسانیم.

رحیمی تاکید کرد: انتخاب شهردار خوب برای شهر حق الناس است و باید تمامی جوانب را در این امر مهم به دقت در نظر بگیریم و اعضای شورا هم بعد از شنیدن برنامه همه کاندیداها بر اساس رسالتی که دارند رای دادند.

انتهای پیام/ب

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223532

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x