تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
1

منع تردد شبانه در البرز به قوت خود باقی است

  • کد خبر : 223502
  • 01 شهریور 1400 - 12:37
منع تردد شبانه در البرز به قوت خود باقی است

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از ادامه روند منع تردد شبانه در سطح استان خبر داد و گفت: خودروهایی که برخلاف این دستورالعمل اقدام کنند مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

به گزارش سرویس کمال مهر ؛ حمداله رحمتی پور، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، با اشاره به وضعیت اجرای ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد در استان، گفت: برابر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت‌های تردد در سراسر کشور که از ساعت ۱۲ ظهر یکشنبه ۲۴ مرداد ماه در ورودی و خروجی تمام شهرها اعمال شده و در استان البرز هم اجرایی می‌شود.

این مقام مسؤول اظهار کرد: محدودیت‌های اعلامی تا پایان روز جمعه پنجم شهریور ماه ادامه خواهد داشت و این طرح شامل ممنوعیت کامل است و ‌از عبور خودروها علی رقم جریمه شدن جلوگیری بعمل خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه طرح اخیر به صورت استانی اجرامی‌شود و ورود پلاک‌های بومی به استان بلامانع است، بیان کرد: هرگونه تخلف درشهرهای قرمز کرونایی یک میلیون تومان و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه درپی دارد که در صورت عدم پرداخت طی مدت یک ماه، این جریمه ها دو برابر خواهد شد.

رحمتی پور افزود: طرح منع تردد شبانه برای خودروهای پلاک شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد ممنوع است و رانندگان متخلف توسط سامانه‌های هوشمند و تیم های گشتی محسوس و نامحسوس مبلغ ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

وی در مورد مجوزهای تردد گفت: تمام مجوزهای قبل از ۲۴ مرداد، یعنی قبل از آغاز محدودیت‌ها و ممنوعیت های فعلی باطل است. فرمانداری ها صرفا در موارد حاد و بسیار ضروری مجوزهایی را صادر خواهند کرد و تنها این مجوزها دارای اعتبار است و توصیه پلیس به شهروندان عزیز ، همچنان خودداری از سفر می باشد.

انتهای پیام/ج

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x