تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

توسعه واحدهای صنعتی در شعاع ۱۲۰کیلومتری تسهیل شد

  • کد خبر : 223464
  • 31 مرداد 1400 - 10:54
توسعه واحدهای صنعتی در شعاع ۱۲۰کیلومتری تسهیل شد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: صدور مجوز توسعه و نوسازی برای واحدهای دارای پروانه بهره‌برداری و پروانه کسب تولیدی در داخل و خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تا حداکثر دو برابر ظرفیت موجود بلامانع خواهد بود.

مهدی عسگری، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: اقداماتی در خصوص تسهیل و توسعه فعالیت واحدهای صنعتی استان البرز در دستورکار قرار گرفته است.

نماینده مردم کرج در مجلس اظهار کرد: وجود محدودیت درخصوص توسعه صنایع در شعاع ۱۲۰ کیلومتری تهران سبب بروز مشکلات عدیده برای صاحبان صنایع شده و در حال حاضر این موضوع یکی از موانع تولید و سرمایه‌گذاری در استان البرز است.

عسگری با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال، افزود: در راستای تحقق شعار سال تحت عنوان «مانع‌زدایی‌ و پشتیبانی از تولید» بررسی موضوع مذکور در دستور کار هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار قرار گرفت.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه‌ی اخیر هیات مقررات زدایی، تصریح کرد: صدور مجوز توسعه و نوسازی برای واحدهای دارای پروانه بهره‌برداری و پروانه کسب تولیدی در داخل و خارج از شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تا حداکثر دو برابر ظرفیت موجود در زنجیره تولید در عرصه و اعیان، با رعایت ضوابط زیست محیطی مربوطه بلامانع خواهد بود.

انتهای پیام/ج

منبع فارس

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x