تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
1

تمام ظرفیت سپاه استان البرز برای مهار کرونا در منطقه به کار گرفته شد

  • کد خبر : 223405
  • 09 شهریور 1400 - 15:15
تمام ظرفیت سپاه استان البرز برای مهار کرونا در منطقه به کار گرفته شد

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه تمام توان و ظرفیت خود را برای مقابله با کرونا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار داده ایم ، گفت:۱۳ هزار بسته معیشتی از ابتدای محرم در البرز اهدا شد.

به گزارش کمال مهر ،  سردار علیرضا حیدرنیا در مراسم بهره برداری از  پایگاه واکسیناسیون کرونا در مجموعه ورزشی دلاوران کرج، اظهار داشت: امروز در نقطه کانونی مقابله با پدیده شوم و منحوس کرونا قرار داریم.

حیدرنیا افزود: بر اثر ابتلای به کرونا روزانه بیش از ۵۰۰ نفر از هموطنان خود را از دست می‌دهیم.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه روزانه ۵۰۰ خانواده و هموطن ایرانی داغدار عزیزانشان می‌شوند، بیان کرد: در حال حاضر  شرایط شرایطی عادی نیست و همه باید برای ریشه کنی این ویروس دست به دست هم بدهیم.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه بعد از فرمایشات رهبری تمام توان سپاه و بسیج برای مقابله با کرونا مجدد به میدان آورده شد، تصریح کرد: از سوی همه دستگاه‌ها و متولیان امر تلاش و کوشش برای مقابله با کرونا در پیک پنجم آغاز شد.

فرمانده سپاه البرز با بیان اینکه چندین پایگاه برای تزریق واکسن در کرج ایجاد شده تا هموطنان در صف واکسن کرونا معطل نشوند، ادامه داد: با تلاش‌ها  و مجاهدت‌های  مخلصانه بی‌ریا و بسیار قابل تقدیر بسیجیان این پایگاه‌ها راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه در طرح شهید سلیمانی همه ظرفیت‌ها پای کار آمد، گفت: در مدت زمان ده روز ۱۴ پایگاه واکسن در استان البرز راه اندازی شده و  که این پایگاه‌ها با ظرفیت به کار گرفته شده  در حال خدمت رسانی به مردم استان هستند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه طرح مواسات و همدلی در استان البرز همچنان با قوت ادامه دارد، افزود:از ابتدای دهه محرم بیش از ۱۳ هزار بسته معیشتی در اختیار نیازمندان و اقشار کم برخوردار  استان البرز قرار گرفت.

وی گفت: به عزیزان شبکه بهداشت و درمان استان البرز اطمینان خاطر می‌دهیم که فقط به فکر موضوع تخصصی برای درمان بیماران باشد و پشتیبانی از این عزیزان با تمام توان را بر عهده سپاه قرار دهند.

انتهای پیام/ی

منیع تسنیم

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x