تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

توصیه‌های مهم رهبرانقلاب به رئیس جمهور رئیسی در مراس تنفیذ

  • کد خبر : 223270
  • 12 مرداد 1400 - 16:49
توصیه‌های مهم رهبرانقلاب به رئیس جمهور رئیسی در مراس تنفیذ

۱.در تشکیل دولت سرعت عمل به خرج داده شود. شرایط کشور اقتضا نمی‌کند که تأخیر شود. ۲.رئیس‌جمهور محترم در معرفی وزرا و مجلس محترم در اظهارنظر درباره وزرا شتاب به خرج دهند وزودتر دولت تشکیل بشود و مشغول به کار شود. ۳.امروز بیشترین تحرکات دشمن علیه ما تحرک جنگ نرم و رسانه‌ای است…. ۴.در موضوع […]

۱.در تشکیل دولت سرعت عمل به خرج داده شود. شرایط کشور اقتضا نمی‌کند که تأخیر شود.


۲.رئیس‌جمهور محترم در معرفی وزرا و مجلس محترم در اظهارنظر درباره وزرا شتاب به خرج دهند وزودتر دولت تشکیل بشود و مشغول به کار شود.

۳.امروز بیشترین تحرکات دشمن علیه ما تحرک جنگ نرم و رسانه‌ای است….

۴.در موضوع تبلیغات ضعف داریم، بایستی در عرصه تبلیغات قوی‌تر و هوشمندانه‌ترعمل کنیم.

متن کامل:

یک توصیه لازم اینجا وجود دارد و آن این است که در تشکیل دولت ان‌شاءالله سرعت عمل به خرج داده شود. شرایط کشور اقتضا نمی‌کند که تأخیر شود. رئیس‌جمهور محترم در معرفی وزرا و هم مجلس محترم در اظهارنظر درباره وزرا شتاب به خرج دهند و ان‌شاءالله زودتر دولت تشکیل بشود و مشغول به کار شود.

  • یک نکته هم جنگ تبلیغاتی دشمن است. امروز بیشترین تحرکات دشمن علیه ما تحرک جنگ نرم و رسانه‌ای است. برای اینکه بر افکار عمومی مردم مسلط بشوند مبالغ هنگفت هزینه می‌کنند. فکرهای بسیاری را در مجموعه‌های فکری برای این کار استخدام می‌کنند تا بتوانند با تبلیغات گوناگون افکار عمومی کشورها بخصوص کشور ما را قبضه کنند و در اختیار بگیرند. وقتی افکار عمومی یک ملت در اختیار بیگانه قرار گرفت حرکت آن کشور هم طبق میلی آن‌ها پیش خواهد رفت.
  • در موضوع تبلیغات ضعف داریم، حالا بگذریم از کسانی که به نفع دشمن حرکت می‌کنند اما کسانی هم که قصد خیر دارند در این زمینه کم‌کاری دارند. بایستی در عرصه تبلیغات قوی‌تر و هوشمندانه تر عمل کنیم.
  • خداوند توفیق دهد که رئیس‌جمهور جدید و همکاران‌شان کارهای لازم را به نفع کشور انجام دهند و خدای متعال هدایت و کمک کند و همه کنند؛ صاحبان نفوذ و فکر کمک کنند که کارها پیش برود.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=223270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x