تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

هر وقت گرفتاری دارید این ذکر را بلند بگویید +فیلم

  • کد خبر : 220220
  • 13 دی 1397 - 13:43

عالم ربانی مرحوم آیت‌الله حاج‌آقا مجتبی تهرانی در یکی از سخنرانی‌های خود استفاده از یک ذکر را توصیه کردند که در گرفتاری‌ها راهگشاست.

هر وقت گرفتاری دارید این ذکر را بلند بگویید+فیلمبه گزارش«کمال مهر»، امروز ۱۲ دیماه ششمین سالگرد ارتحال عالم ربانی آیت‌اللّه مجتبی تهرانی، استاد اخلاقی است که درگذشت او برای اهل سلوک و عرفان ناب اسلامی داغی سنگین و جبران‌ناپذیر است.

مرجع عالیقدر استاد کامل اخلاق و مفسر قرآن کریم حضرت آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی(ره) از شاگردان امام خمینی(ره) بود که در دی ماه سال ۱۳۹۱ درگذشت، استادی که به حق خود عامل به سخنانش بود و با گذشت این سال‌ها همچنان این داغ بزرگ بر شانه‌های پایتخت سنگینی می‌کند.

گفتنی است آیت‌اللّه حاج‌آقا مجتبی تهرانی، طبق رسم تمامی خاندان‌های علم و معرفت، تحصیل در علوم دینی و اشتغال به علوم حوزوی را از دوران کودکی آغاز نمود و در امر تحصیل علوم، جدّیت فوق العاده‌ای داشت.

در ادامه ویدئویی از سخنان استاد اخلاق مرحوم حاج آقا مجتبی تهرانی را مشاهده خواهید کرد که در آن به یک ذکر کلیدی اشاره کرده توصیه کرد که افراد به هنگام گرفتاری‌ها آن را با صدای بلند بگویند که انشاءاللّه حاجت‌شان برآورده خواهد شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=220220

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x