تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دانشجو با افزایش بصیرت خود سطح آگاهی مردم را افزایش می دهد

  • کد خبر : 218692
  • 16 آذر 1397 - 20:49
دانشجو با افزایش بصیرت خود سطح آگاهی مردم را افزایش می دهد

حجت الاسلام و المسلمین یدالله رضائی خطیب نماز جمعه مهرشهر با اشاره به ۱۶ آذر و روز دانشجو گفت: دانشجو در گسترش گفتمان انقلاب اسلامی و انقلابی گری نقش مهمی را ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار «کمال مهر»؛امام جمعه مهرشهر حجت السلام و المسلمین یدالله رضایی در بخش دوم خطبه های نماز جمعه این هفته (۱۶آذر۹۷) با تبریک روز دانشجو گفت: روز دانشجو روز آغاز برای حرکت ضد استکباری و ضد استبدادی بوده است.

وی افزود:جنبش دانشجویی از آغاز پی ریزی در ایران اسلامی یک جنبش ضد استعماری و عدالت جویانه بود و دانشجویان با بصیرت کامل با تشخیص و شناخت موضوع و با شناخت دشمن با حس اینکه عزت اسلامی ایرانی در کشور اسلامی حفظ بشود به میدان مبارزه وارد میشدند و خود را فدا میکردند این جنبش بزرگ دانشجویی یک انفجار انقلابی بود.

حجت السلام رضایی با بیان اینکه جنبش دانشجویی رسالت هایی داردخاطرنشان کرد؛ در فراگیر سازی گفتمان انقلابی و انقلابی گری انسان ها نقش دارد و دانشجویان می توانند با افزایش بصیرت و سطح آگاهی خودشان بصیرت و سطح آگاهی را در مردم افزایش دهد.

وی در ادامه به اهمیت نماز در مدارس به مسئولین آموزش و پرورش تاکید کردند؛باید مدیران مدارس، دانش آموزان را تشویق به اقامه نماز کنند و مدارس موظف اند فضا و محیط نمازخانه را برای دانش اموزان فراهم سازند.

امام جمعه مهرشهر در پایان با اشاره به تحولات منطقه خاطرنشان کرد:بن سلمان یک موجود جنایت کار و قاتل کودکان یمنی سوری و عراقی است و به قدری نفرت آور است که به محض وارد شدن به کشور های عربی مردم علیه او دادگاه خیابانی تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=218692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x