تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سیل و باران استان بوشهر را فرا گرفت/ آماده باش تمامی ارگان ها

  • کد خبر : 217359
  • 16 آبان 1397 - 0:50
سیل و باران استان بوشهر را فرا گرفت/ آماده باش تمامی ارگان ها

بارش بی وقفه باران در استان بوشهر به جاری شدن سیل، قطع برق و بسته شدن راه های مواصلاتی در برخی مناطق منجر گردید.

سیل و باران استان بوشهر را فرا گرفت/ آماده باش تمامی ارگان ها

به گزارش«کمال مهر»به نقل از سایت سپاس؛ استان بوشهر روزی پربارش را سپری می کند. با اعلام مدیریت بحران استانداری بوشهر در سراسر استان بوشهر تمامی ارگان ها از جمله جمله هلال احمر، شهرداری ها، دهیاری ها، فرمانداری ها و اورژانس به صورت آماده باش در آمده اند و هشدارهای لازم نیز به مردم از طریق رسانه های جمعی به مردم اعلام می شود.

بنا به خبرهای مردمی در برخی نقاط استان جاری شدن سیل، قطع برق و شکسته شدن لوله های آب، سقوط درختان در خیابان ها و معابر گزارش شده است و برخی مدارس در استان بوشهر تعطیل شده اند.

از روز یکشنبه با ورود یک سامانه بارشی به مرزهای غربی و جنوب غربی کشور ناپایداری‌های جوی بتدریج در نیمه شمالی خلیج فارس در حال افزایش است و اداره کل هواشناسی استان بوشهر در این رابطه روزهای گذشته در اعلامیه ها خود به کشاورزان و صیادان برای آمادگی برای مقابله با شرایط جوی حاضر هشدارهای لازم را داده است.

بنا بر اعلام اداره کل خواشناسی استان بوشهر دوشنبه و سه شنبه ضمن تشدید و تقویت ناپایداری‌های جوی، بارندگی به صورت رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد در نیمه شمالی خلیج فارس و مناطق شمالی و مرکزی بویژه سواحل استان ادامه دارد و انتظار می‌رود بارش‌ها به تناوب تا روز پنج‌شنبه بر روی خلیج فارس و در سواحل استان ادامه یابد.

همشهریان از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیر سیلاب های فصلی بشدت اجتناب کنند و آمادگی لازم برای مقابله با حوادث غیرمترقبه داشته باشند.

دیروز صبح هم زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر ساعت هشت و ۱۶ دقیقه صبح دوشنبه شهرستان عسلویه در جنوب استان بوشهر را لرزاند. مرکز این زمین‌لرزه در فاصله ۱۱ کیلومتری عسلویه، فاصله ۲۴ کیلومتری مهر در استان فارس و در فاصله ۲۵ کیلومتری کوشکنار در استان هرمزگان ثبت شده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=217359

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x