تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شب زفاف عروس و داماد لخت در میان جمع +عکس

  • کد خبر : 211870
  • 20 اردیبهشت 1397 - 20:14

عروس و داماد مجبور شدند کاملا لباس های خود را درآورده و در جلوی چشم مهمانان اقدام به برقراری رابطه جنسی کنند. در یک اتفاق عجیب که گویا در چین زیاد رخ میدهد داماد و عروس در جلوی چشم مهمانان و به اصرار آنان اقدام به برقراری رابطه جنسی کردند!

 

 

لحاف قرمزی برای عروس و داماد پهن شد و هردوی آنان برهنه به زیر لحاف رفتند . مهمانان مراسم که آنها را وادار به برقراری رابطه جنسی در جلوی چشمشان کرده بودند به گزارش پارس ناز  با کمال بیشرمی لحاف را از روی عروس و داماد برداشتند تا مطمئن شوند آنها برهنه مشغول رابطه جنسی هستند!!!

 

این عروس و داماد چینی جلوی چشم میهمانان عروسی خود برهنه شدند و حجله خود را با رابطه جنسی در عروسی انجام دادند .

شب زفاف عروس و داماد لخت در میان جمع +عکس

عروسی یکی از خاص ترین روزهای زندگی هر پسر و دختر در دنیاست که در تمام دنیا رابطه جنسی شب عروسی مهم ترین رابطه جنسی دختر و پسر است .رابطه جنسی عروس و داماد در شب عروسی یا به قول ما شب زفاف یا همان شب حجله دارای رسم و رسوم خاصی است که عروس و داماد طبق فرهنگ خود به انجام آن میپردازند .

 

عروس و داماد چینی در شب عروسی خود جلوی چشم تمام میهمانان عروسی حجله و رابطه جنسی برقرار کردند.عروس و داماد روی یک تخت خواب بزرگ و زیر یک پتوی قرمز رنگ بزرگ برهنه شدند و در زیر پتو جلوی دیدگان میهمانان عروسی به برقراری رابطه جنسی پرداختند .
شب زفاف عروس و داماد لخت در میان جمع +عکس

البته همانطور که در تمام عروسی ها دیده میشود برخی از میهمانان عروسی که نزدیکی بیشتری با عروس و داماد داشتند به شیطنت هایی پرداختند همانند اینکه با یک شیء بر روی عروس میزدند و وی را مجبور به بغل کردن داماد میکردند .
شب زفاف عروس و داماد لخت در میان جمع +عکس

یکی دیگر از میهمانان نیز قصد بلند کردن پتو از روی عروس و داماد را داشت که از برهنگی عروس و داماد مطمئن شوند که چندین بار با تلاش عروس و داماد عقب کشید اما در نهایت پتو را از روی عروس و داماد بلند کرد تا رابطه جنسی عروس و داماد برهنه کاملا پیدا شود .
شب زفاف عروس و داماد لخت در میان جمع +عکس

این عروسی در شهر زیژوا چین برگزار شد که میهمانان عروسی ، عروس و داماد را مجبور به برقراری رابطه جنسی کردند .با انتشار فیلم رابطه جنسی عروس و داماد در عروسی برخی دختران نظرات جالبی دادند .یک دختر چینی گفت که این خیلی ترسناک است و من نمیخواهم ازدواج کنم .دختر دیگری گفت نمیتوانم این فیلم را نگاه کنم .

 

شخص دیگری گفت این مرد چطور میتواند بخندد؟ کسی که لخت در برابر چشم همه دیده میشود زن اوست!!از مردم چین در مراسم عروسی های خود عروس و داماد را مجبور به انجام بازی هایی میکنند مثلا با گذاشتن شیء کوچکی در مکانی از لباس عروس و بستن چشمان داماد وداماد باید با لمس بدن عروس شیء را پیدا کند و همه میهمانان نیز نظارت میکنند تا زمانی که این شیء پیدا شود .

 

۳.۷ ۳ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=211870

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x