تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شایعه ازدواج کریم انصاری فرد با میلیاردر یونانی- آمریکایی

  • کد خبر : 208213
  • 17 دی 1396 - 10:49

فضای مجازی امروز شایعه خواستگاری کریم انصاری فرد از دختر دورگه یونانی- آمریکایی منتشر کرد در حالی که این موضوع مربوط به خبر یک سال قبل یکی از سایت های یونان بود.

به گزارش «کمال مهر»، کریم انصاری فرد، مهاجم ۲۷ ساله تیم ملی فوتبال کشورمان که ۳ سالی است در یونان بازی می کند، فصل گذشته از پانیونیوس به المپیاکوس پیوست و حالا شایعه ازدواجش با دختر ثروتمند یونانی – آمریکایی امروز در برخی کانال های مجازی دست به دست شد.

شایعات منتشره حاکی از سفر این ۲ در تعطیلات کریسمس  به اتریش بود و  رسانه های یونانی از احتمال ازدواج صوفیا با انصاری فرد خبر دادند.

این در حالی است که این خبر مربوط به اوایل سال ۲۰۱۷ بوده است و هنوز خبر جدیدی در این باره منتشر نشده است.

شایعه ازدواج کریم انصاری فرد با میلیاردر یونانی- آمریکایی

الکساندر صوفیا کالولی از خانواده های ثروتمند یونانی محسوب می شود و مدیریت شرکت IMEQ را برعهده دارد او یک عکاس حرفه ای است.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که آقای گل رقابت های لیگ یونان است و از بازیکنان احتمالی تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیهمحسوب می شود، در تیم های پرسپولیس، تراکتورسازی، اوساسونا، پانیونیوس و المپیاکوس سابقه بازی دارد و حالا در ۲۷ سالگی شایعه ازدواج او با  الکساندر صوفیا منتشر شده است.

شاید فقط یک عکس کریم انصاری فرد با این عکاس آن هم در سال ۲۰۱۷  به این شایعات دامن زده است اما صحت این موضوع هنوز از سوی او تایید نشده است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=208213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x