تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

آقای روحانی من یک بی سوادم!

  • کد خبر : 20597
  • 17 بهمن 1392 - 14:17
آقای روحانی من یک بی سوادم!

چندان به دنبال مقدمه و موخره نیستم و بر عکس روال معمول نامه نگاری بی مقدمه می روم سراغ اصل مطلب!

آقای روحانی من یک بی سوادم!

به گزارش گروه سیاسی کمال مهر – خیلی دور نیست روزهای تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری. همان روزهایی که شما با ژست حقوقدانی تان شعار استیفای حق مردم را سر می دادید. خاطرتان هست؟ خاطرتان هست که حرف از تدبیر و امید و تزریق روحیه اعتدالی به دولت می زدید؟ بعید می دانم فراموش کرده باشید که مدام شعار راستگویی می دادید.

روزهایی که سخن از تدبیر می راندید چرا از تحقیر چیزی به مردم نگفتید؟ همان روزهایی که می گفتید سرهنگ نیستید و حقوقدانید چرا صادقانه به مردم نگفتید که حتی یک حقوق دان، هم میتواند مردم را تحقیر کند.

آیا بیسوادان در بیان انتقاد خود نباید آزاد باشند؟
نگفته بودید آزادی بیان را فقط برای موافقان خود می خواهید

راستی آقای پرزیدنت هرچه فکر می کنم نمی دانم «تعلیق» را در کنار کدام شعارتان بگذارم، تدبیر؟ امید؟ یا شاید هم اعتدال؟!

البته اگر به سواد مردم اطمینان دارید مطمئن باشید هیچ فردی عقب نشینی از اعتقادات را تدبیر و امید و اعتدال نمی داند.

آقای روحانی؛ چندان قصد مزاحمت ندارم چون خوب می دانم سرتان بس شلوغ است و وقت شریف تان را برای بی سواد هایی چون من تلف نمی کنید! اما با همه بی سوادی ام حافظه قوی ای دارم و خوب یادم مانده که شما خودتان را مدعی دموکراسی و آزادی بیان می دانستید اما باز هم با همه بی سوادی ام هرچه معادله می چینم و سعی می کنم ببینم با کدام فرمول مهندسی می توان به این نتیجه رسید که انتقاد برابر می شود با بی سوادی، به هیچ نتیجه معقولی نمی رسم!

البته شاید این فرمول ها در دانشگاه های خارج از کشور که شما را پرورش و علوم روز را به شما آموزش داده اند، تدریس می شود و ما بی سوادانِ دهاتی از آن بی خبریم و درنتیجه با یک محاسبه سرانگشتی و یک چرتکه قدیمی بعید بنظر نمی رسد که فردا روزی از دفتر شما خبری مخابره شود که حتی دیگری ۲ ضرب در ۲ هم نتیجه اش ۴ نخواهد شد! آخر شما با سواد هستی و ما منتقدانت بی سواد! و اینگونه است که ما می فهمیم برای کسب سواد و علم حتما باید حقوقدان بود نه سرهنگ!

و در پایان کمال تشکر و امتنان را از شما دارم که ما را با دریچه ای نو از علوم و سواد آشنا نمودی و باز هم ممنونیم از شما که پای تمام شعارهایت ایستادی آقای رییس دولت راستگویان!

کد مطلب: ۳۰۷۵۲۸
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=20597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x