تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

عکس یادگاری که روی دست ضرغامی ماند

  • کد خبر : 203355
  • 15 مهر 1396 - 17:23

عزت الله ضرغامی صفحه اینستاگرامش را به تصویری از خود در کنار مرحوم ناصر عرب ها اختصاص داد.

 به گزارش «کمال مهر»؛ سید عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس اسبق صدا و سیما تصویری از خود در کنار مرحوم ناصر عرب هاخدمتگزار میهمانان رهبر معظم انقلاب را منتشر و خاطرات گذشته خود را با آن مرحوم مرور کرده است.

عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“گمشده!
تجربه‌ی سال‌های طولانی مدیریت و تعامل من با مسئولان و بزرگان کشور می‌گوید که عوامل دفتر و نحوه تعامل و رفتار آنان با ارباب رجوعنقش مهمی در رضایتمندی مردم دارد.
ممکن است به هر دلیل، درخواست مراجعه کننده عملی نباشد، ولی روی خوش و ادب و احترام، می‌تواند تاحد زیادی از مشکلات آنان بکاهد.
آدم‌های مهم و خدمتگزاری را می‌شناسم که به دلیل بداخلاقی و بی‌مسئولیتی اطرافیان و بی‌توجهی خودشان به این آسیب، هزینه‌های بلاوجهی متحمل می‌شوند.
بگذریم که برخی مسئولان و مدیران کشور را با یک من عسل نمی‌توان خورد چه برسد به اطرافیان آنان! فکر می‌کنند که اگر به طرف مقابل یک لبخند بزنند و به او تواضع کنند و یا در سلام به آنان پیشدستی کنند یه چیزی از آنان کنده می‌شود؟!
یک مسئول دفتر خوش اخلاق و صمیمی می‌تواند نقش مهم و تعیین کننده‌ای در موفقیت مدیر داشته باشد. یک تلفنچی و یا خدمتگزار ساده دفتر هم می‌توانند در این رضایتمندی سهیم باشند.
اخلاق، گم شده‌ی نظام اداری ماست.
پُست قدیمی مرحوم ناصر عرب‌ها را در پی‌نوشت آوردم.
*پی نوشت*
مرحوم ناصر عرب ها، خدمتگزار میهمانان آقا
آنقدر خوش رو، متواضع و صمیمى بود که هر وقت به بیت رهبرى میرفتم و مهمان چاى او بودم، از مصاحبت و انس با او لذت میبردم.
چند هفته قبل با او عکس گرفتم و قول دادم به دستش برسانم. وقتی این عکس آماده شد و به یکى از مسؤولان دفتر دادم که به او بدهد، با تأسف اعلام کرد که ایشان چند روز قبل فوت کرده اند؛ آنهم بعد از اداى نماز شب و آماده شدن براى اقامه نماز صبح همراه با اذان، چه سعادتی!”

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=203355

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x