تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

۱۳ بازیگر جدید به سریال «محکومین» پیوستند

  • کد خبر : 202946
  • 12 مهر 1396 - 9:27

۱۳ بازیگر جدید برای تصویربرداری قسمت‌های دیگر سریال محکومین به جمع عوامل این مجموعه پیوستند.

13 بازیگر جدید به سریال «محکومین» پیوستندبه گزارگروه فرهنگی«کمال مهر» به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ ۱۳ بازیگر جدید برای تصویربرداری قسمت‌های دیگر سریال «محکومین» به جمع عوامل این مجموعه پیوستند.

سپیده خداوردی، پژمان بازغی، سیروس گرجستانی، ساقی زینتی، آتش تقی پور، مریم کاویانی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، نگین معتضدی، بهرام ابراهیمی، حسین محجوب، مریم سعادت و شبنم قلی خانی، بازیگران جدید این سریال اپیزودیک هستند که به زودی مقابل دوربین خواهند رفت.

موضوع این سریال اپیزودیک، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.

از امروز، گروه برای تصویربرداری اپیزود «فرزند»، به منطقه احمدآباد مستوفی می روند. سکانس های مربوط به منزل اکبر با بازی سید مهرداد ضیایی در این منطقه ضبط خواهد شد. داستان اپیزود فرزند روایت فرد دارو فروشی است که در خیابان ناصر خسرو تهران کار می کند. او (مهرداد ضیایی) بدون اینکه بداند، دارویی تاریخ مصرف گذشته را به فردی می فروشد. پس از مصرف، فرزند آن مرد دچار تشنج شده است و به دنبال آن پدر بچه از اکبر شکایت می کند و او در دادگاه ضمن اعلام بی اطلاعی از تاریخ مصرف دارو، به جرمش اعتراف می کند و …

شایان ذکر است؛ مجموعه تلویزیونی محکومین به تهیه‌کنندگی بهروز مفید، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیماست که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای در دست تولید است.

 

انتهای پیام/

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=202946

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x