تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های سوخت موقتی است

  • کد خبر : 227237
  • 04 آبان 1400 - 15:49
توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های سوخت موقتی است

در پی توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت در روز جاری اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز صادر شد.

به گزارش کمال مهر ،در پی توقف فعالیت برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت در روز جاری اطلاعیه‌ای از سوی روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان البرز صادر شد.

متن اطلاعیه به این شرح است:

به اطلاع هموطنان می‌رساند به دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت موقتاً امکان سوختگیری در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت با اختلال مواجه شده و عرضه سوخت خارج از سیستم سامانه سوخت با نرخ دوم در حال انجام است، بنابراین تا رفع مشکل فنی از هموطنان البرزی تقاضا داریم صبوری کنند.

ضمنا پیرامون تامین بنزین و نفتگاز در جایگاه‌ها مشکلی وجود ندارد و فرآورده به میزان کافی در انبار‌های نفت و جایگاه‌ها وجود دارد و هیچ گونه نگرانی در این خصوص متصور نمی‌باشد، ضمنا شایعات مربوط به افزایش قیمت سوخت نیز قویا تکذیب می‌شود.

استان البرز ۷۲ جایگاه سوختگیری دارد و کارشناسان شرکت پخش فراورده‌های استان با توجه به دستورالعمل شرایط اضطراری در حال راه اندازی جایگاه‌ها هستند.

فهیمه السادات قلندر زاده، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز در گفت و گو با خبرنگار ما، در خصوص وضعیت پمپ بنزین های این استان، گفت: یک مشکل قطع سامانه ای است که تا چندساعت دیگر رفع می شود و این اتفاق برای کل کشور افتاده است.

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز افزود: در حال حاضر چندین جایگاه راه اندازی شده است.

قلندرزاده گفت: جایگاه های راه اندازی شده رجایی شهر، عظیمیه، مارلیک و نور هم در حال راه اندازی است.

انتهای پیام/ ر.ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=227237

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x