تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

باید زیرساخت درونی کشور را تقویت کرد

  • کد خبر : 226882
  • 30 مهر 1400 - 17:08
باید زیرساخت درونی کشور را تقویت کرد

حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ گفت: باید زیرساخت درونی کشور را تقویت کرد و باید مردم مثل همیشه پای نظام و انقلابشان بایستند.

به گزارش کمال مهر ،امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه گفت: باید زیرساخت درونی کشور را تقویت کرد و باید مردم مثل همیشه پای نظام و انقلابشان بایستند. لازمه این کار برخورداری مردم از حداقل رفاهی است که از کنترل قیمت ها و مهار تورم حاصل خواهد شد.

حجت الاسلام مختاری با تاکید بر اینکه قیمت ها باید کنترل شود افزود: هر قدر یارانه را افزایش دهید یا کمک معیشتی بکنید، تا کنترل بازار و قیمت ها را در اختیار نگیرید کار علاج نخواهد شد. باید دست محتکر و دلال کوتاه شود.

وی اظهار داشت: از دولت محترم بابت دستور به ۳ وزارتخانه جهت کنترل قیمت ها تشکر می کنیم و تکرار می کنیم باید تمام دولت یکبار برای همیشه پا به این عرصه گذاشته و کار را تمام کند. امروز در کشور مسئله ای مهم تر از این نداریم.

حجت الاسلام مختاری خاطرنشان کرد: عرصه بعدی، فرهنگ و رسانه است. خدمات نظام مقدس اسلامی باید به گوش مردم برسد. جبهه دشمن، غرب و نظام سلطه و سرمایه داری را باید به چالش کشید.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x