تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

سرعت گام‌های مسئولان برای ارتقای امنیت در چهارباغ

  • کد خبر : 226321
  • 17 مهر 1400 - 15:26
سرعت گام‌های مسئولان برای ارتقای امنیت در چهارباغ

فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: شهرستان چهار باغ به لحاظ امنیت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

به گزارش کمال مهر ، سردار محمدیان، فرمانده نیروی انتظامی البرز افتتاح ساختمان درحال بازسازی و نیز کلنگ زنی ساختمان نیروی انتظامی این شهرستان را از جمله برنامه های نیروی انتظامی این استان در شهرستان چهار باغ دانست.

فرمانده نیروی انتظامی البرز با اشاره به این که شهرستان چهارباغ دارای جایگاه ویژه از لحاظ استقرار امنیت است، گفت: این امر توجه ویژه و مضاعف ما را در این شهرستان می طلبد.

او با اشاره به این که ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی شهرستان چهارباغ شکل گرفته است، گفت: ساختار فرماندهی این شهرستان مستقل و تحت نظر فرمانده انتظامی این استان در این شهرستان راه اندازی شد که با استقرار پلیس های تخصصی فرمانده انتظامی شهرستان بازدهی بهتر و مطلوب تری در حوزه امنیت و آرامش برای مردم به همراه خواهد داشت.

قدرت الله شمیرانی، فرماندار شهرستان چهارباغ نیز در ادامه، گفت: از ابتدای استقرار فرماندهی انتظامی در این شهرستان نهایت همکاری برای استقرار این ستاد انجام شده است و همچنان کمک ها و تلاش ها برای استقرار کامل نیروی های انتظامی در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

او افزود: با توجه به این که ناجا اقدامات موثری در راستای برقراری امنیت و نظم انجام می دهد، همکاری و حمایت همه دستگاه ها از این نهاد مهم و تاثیرگذار موجب بهبود وضعیت امنیتی در سطح این  شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام /ر. ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226321

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x