تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

هوشیاری شهروند، سارق مسلح را گرفتار کرد

  • کد خبر : 226468
  • 15 مهر 1400 - 16:49
هوشیاری شهروند، سارق مسلح را گرفتار کرد

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: فردی که با تهدید سلاح گرم یکی از شهروندان را وادار به برداشت پول از بانک کرده بود، با هوشیاری شهروند و سرعت عمل پلیس دستگیر شد.

به گزارش کمال مهر ، سرهنگ علی قاسم پور،فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی تماس یکی از شعبات بانکی شهر کرج با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام حضور یک سارق مسلح در داخل بانک، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران پلیس به بانک مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ قاسم پور افزود: ماموران به محض حضور در بانک در یک اقدام ضربتی فرد مظنون را دستگیر و در بازرسی بدنی از او یک قبضه سلاح کمری کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که متهم در تهران به عنوان مسافر سوار خودرو یکی از شهروندان شده و بعد از طی مسافتی با تهدید سلاح از راننده تقاضای پول می‌کند که راننده با هوشیاری نامبرده را برای تحویل مبلغ به بانک هدایت و با زیرکی از طریق کاغذ یاداشتی سارق بودن همراهش را به متصدی باجه اعلام می‌کند که کارمند بانک نیز بلافاصله با پلیس تماس و دقایقی بعد متهم دستگیر می‌شود.

سرهنگ قاسم پور در پایان با بیان این که زیرکی شهروند و سرعت عمل پلیس این متهم را روانه زندان کرد افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمات رسانی به شهروندان است.

انتهای پیام/خ

۱ ۱ رای
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226468

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x