تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دستگیری سارقان ساختمان اداره آب و فاضلاب کلاک

  • کد خبر : 226404
  • 15 مهر 1400 - 3:44
دستگیری سارقان ساختمان اداره آب و فاضلاب کلاک

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: سارقانی که اقدام به ۲ فقره سرقت از ساختمان اداره آب و فاضلاب منطقه کلاک این شهرستان کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش کمال مهر،سرهنگ علی قاسم پور، فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت از تجهیزات اداره آب و فاضلاب منطقه کلاک این شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کلانتری ۳۰ جهان نما قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که ۲ نفر از سارقان با استفاده از یک دستگاه نیسان وانت به وسیله کلید وارد محوطه اداره آب و فاضلاب شده و اقدام به سرقت تجهیزات ساختمان می‌کنند.

او گفت: در ادامه با به کارگیری اقدامات پلیسی از سوی ماموران، یکی از متهمان شناسایی شد و با هماهنگی مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه در محمدشهر این شهرستان دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم با همدستی یکی از دوستانش به وسیله کلیدی که از یکی از کارکنان اخراجی اداره آب و فاصلاب دریافت کرده بود، وارد ساختمان اداره شده و ۲ فقره تجهیزات آن را به سرقت برده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان این که همدستان متهم نیز در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند، گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی  البرز منتقل شدند.

انتهای پیام /ر. ن

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=226404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x