تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سارقان مامورنما در دام پلیس

  • کد خبر : 225512
  • 05 مهر 1400 - 14:19
سارقان مامورنما در دام پلیس

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: ۴ نفر از سارقانی که با معرفی خود به عنوان مامور پلیس وارد منازل شهروندان شده و اقدام به سرقت می‌کردند، دستگیر و روانه زندان شدند.

به گزارش کمال مهر ، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل با شیوه جعل عنوان مامور پلیس و ورود به منازل مالباختگان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی استان البرزافزود: کارآگاهان در بررسی‌های اولیه خود متوجه شدند که سارقان در یک گروه ۴ نفره پس از شناسایی سوژه‌های خود با معرفی خودشان به عنوان مامور پلیس و ارائه اسناد تقلبی وارد منزل مالباختگان شده و پس از بستن دست و پا‌های آن‌ها اقدام به سرقت لوازم با ارزش منزلشان از قبیل طلا، وجه نقد و لوازم خانگی می‌کردند.

نادربیگی گفت: بلافاصله اقدامات کارآگاهان برای شناسایی سارقان آغاز و پس از چندین شبانه روز تلاش بی وقفه و به‌کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت همه متهمان شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در شهر کرج دستگیر شدند.

او با اشاره به اعتراف متهمان به ۴ فقره سرقت با این شیوه افزود: با تلاش‌های انجام شده همه مالباختگان پرونده شناسایی و متهمان پس از انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان به شهروندان توصیه کرد که در صورت برخورد با افرادی که بدون پوشش مصوب لباس پلیس خود را ضابط قضایی معرفی و قصد ورود به منزل را دارند، حتماً از آن‌ها درخواست کارت شناسایی و حکم ورود به منزل کنند.

انتهای پیام/خ

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=225512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x